"איך אפשר?" הרב שרלו מזועזע מהמפלגות הדתיות

הרב יובל שרלו מביע זעזוע מהחקיקה שמקדמות המפלגות הדתיות- כפי שעולה מהדיווחים מהמו"מ הקואליציוני עם הליכוד- ואומר כי מדובר בחקיקה המאפשרת שחיתות: "איך אפשר?"

"איך אפשר?" הרב שרלו מזועזע מהמפלגות הדתיות
  (צילום: ישיבת פתח תקווה)

ראש ישיבת אורות שאול, הרב יובל שרלו, מביע זעזוע מהחקיקה שמקדמות המפלגות הדתיות- כפי שעולה מהדיווחים מהמ"מ הקואליציוני עם הליכוד- ואומר כי מדובר בחקיקה המאפשרת שחיתות.

"אני לא מצליח להבין כיצד מפלגות דתיות אינן עומדות בראש המאבק למוסריותה של ההנהגה?", תוהה הרב שרלו. לדבריו, "גם בהנחה שלדעתי היא מוצדקת- שראש הממשלה בנימין נתניהו הוא אחד מראשי הממשלה הטובים שהיו בישראל-, גם בהנחה שאין אנו יודעים לומר דבר עובדתי וודאי על השחיתות המעשית, כל עוד הם לא עמדו לדיון עם זכות ההגנה, גם בהנחה שיש חשיבות עליונה לטובת מדינת ישראל לשלטון הימין".

הרב שרלו מציין כי הבעייתיות היא שמדובר בחקיקה לטווח ארוך: "כל זה יכול היה להיות מובן אם הדיון היה על המקרה הנוכחי. אבל כאשר הן שותפות, ואפילו מובילות של מהלכים חוקתיים שיוצרות מסגרת המאפשרת שחיתות, הנאבקת בבלמים והאיזונים- חסינות מפני פשיעה ועוד ועוד, ואילו תורת הקודש שלנו כותבת בדיוק ההפך, בכל מקום ובכל הקשר שהיא עוסקת במנהיגות".

הרב שרלו מדגיש כי "תורת הקודש שלנו קבעה שתעודת הזהות שלנו היא לשמור את דרך ה' לעשות צדקה ומשפט, ואילו תורת הקודש שלנו מתנה את קיומה של הגאולה ב״ציון במשפט תיפדה ושביה בצדקה״. איך אפשר?".

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
53 תגובות - 40 דיונים מיין לפי
1
נאיביות לשמה
ליבנה | 14-05-2019 16:31
...
האם שכח הרב כי השמאל מעליל עלילת דם נגד ביבי?
עידו 2 | 15-05-2019 16:15
אני מתחיל לחשוד ברב שארלו. כי הוא מוסת ע''י ''הקרן לישראל חדשה''. מחר יאשימו את ביבי ברצח ארלוזורוב. יש כבר 2 עדים שמוכנים להעיד שראו את ביבי הולך על חוף הים. על הרב מוטל לומר שיעורי תורה, ולא לתחוב את אפו בשטח שלא מוכר לו.
קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים
יוחאי בנימין | 15-05-2019 9:33
גבי היקר. אח שלי לעם ישראל. אתה בעצם מטיף מוסר לרב שרלו לא להטיף מוסר?
הרב שרלו ביוהרה המוכרת לנו אוהב
גבי | 14-05-2019 19:19
שלו נוהג לפרסם כל הזמן הטפות מוסר לכל העולם. לאט לך הרב שרלו, דע את מקומך, דרכך להטיף מוסר לכל העולם, לאט לך, דרכך לפרקים כב כג במסילת ישרים. היה ראוי לטוען להטיף מוסר לכל העולם. ראוי למי שטוען לבעלות על אתיקה בעולם הזה שיברר עם הנבחרים ולא יסתמך על התקשורת ועל פיה יסיק מסקנות ויטיל דופי בנבחרינו. זה לא דרך ארץ ולא אתי לחלוטין. אבל זו דרכו הידועה והנלוזה וחסרת ההשפעה.
2
צודק מה נעשה אם יבחר משוגע כמו רון קובי?
אריק | 14-05-2019 16:35
מה נעשה אז ? חו יבחר אדם מהשמאל או שיבטלו חוקים דתיים מה נעשה?
לרב שרלו:זה המשך הכניעה ל-ווטו-אוסלו.
תתפלאו,יש קשר. | 14-05-2019 22:44
הנהגת איחוד מפלגות המילכוד הלאומי איננה עצמאית. איך ניכנעו ל-ווטו למי שממשילם לעמלק?! אין שם לא דעת ולא תורה. חבל.
3
חוק חסינות לכולנו יישר את ההדורים
במדינת הגנבים | 14-05-2019 16:35
הגונב מגנב פטור ובא לציון גואל
4
גם אני לא מבין
צדיק בסדום | 14-05-2019 16:38
איך הדת שמסמלת הכלה, יושר ויושרה, צדק וקבלה הפכה בראשות הרבנים למובילה ותומכת בשחיתות הלאומניות גזענות ועוד. בושה לכוהני הדת שלא קמים ומחזירים את דת ישראל לדרך הישר...
הרב יובל שרלו
FABBY | 14-05-2019 17:05
כנראה זה ב DNA של להיות דוסים...שחיתות, כסף (יטהר ממזרים) - מה לא ברור כאן.
5
יבנה
אמנון | 14-05-2019 16:41
על הפרדת רשויות במשטר דמוקרטי הרב שמע או רק שכח ????
6
נו,באמת.השחיתות היא החמצן של המפלגות הדתיות.
טרקטוריסט | 14-05-2019 16:45
שלא לדבר על הרמה המוסרית האישית של חלק מהחכים הדתיים.
7
כולכם פייק
כי כולכם פייק | 14-05-2019 16:52
עלק יראי שמים
נכון
ההבל שולט | 16-05-2019 23:44
נכון. הם כולם מחוברים לממשלת צללים הפירמידית שניכנסה מיבחוץ ומנהלת אותנו.בכיסה מלא שוחד שקנה את כולם כולל המימסד החרדי. האלילות לסוגיה הכהונתי. מיצ זה או אחר. רוחות הבל הבלים של אלילות כהונתי ודרדור מוסרי נורא. וההמון ביפנים פיון וחייל בעולם הזה. צבא של עבדים שאפשר לנצל ולמצות בהינדוס ובתיכנות העולמי האלילי. ישראל מלאה ברוחות הבל הבלים ושבר של אליטות ישנות. סימן שאתם גורלן והתפוגה שלהם ויש לשדרג לרוחות אחרות רוחות אדמה זו שלנו היא ברוח הנבואה
8
מסכים לחלוטין וסולד מהצביעות
ינוי | 14-05-2019 17:43
מסכים לחלוטין . אווירת התרת שחיתויות במיוחד ממנהיגים דתיים הינה חילול שמיים, מרבה שנאת הדתיים והופכת את הציבור הדתי לנותן יד לשחיתויות. כל התגובות בסגנון של גם הם מושחתים אינן מצדיקות כלל אימות של מוסר ירוד. מי אם לא הציבור הדתי צריך להוביל את המנהיגות לנקיות כפיים? האם המוסר היהודי נעלם עם האינטרסים האישיים?
9
שקר החן
נסים | 14-05-2019 17:47
כאילו. מה זה משנה אם הוא מושחת כולם מושחתים יותר ממנו אז עדיף שנוותר לו אבל איפה האלוהים שלכם הרי אין צדיק בסדום
10
ואיפה היית בגירוש מגוש קטיף? ומה עם קידום
יעקב | 14-05-2019 17:58
ומה עם חוקים של חברך השמאלנים שעניינים פירוק התא המשפחתי??? צביעות.
לא. הבנת. כלום.
אור שאול | 15-05-2019 9:38
יעקב היקר. לפני שאתה קופץ על המקלדת אני מציע לך לבדוק באמת איפה הרב שרלו היה בגוש קטיף, מה הוא טען אז ומה דעותיו כיום לגבי החוקים ששואפים לפרק את התא המשפחתי. אתה עושה צחוק מעצמך צחוק כשאתה מנסה להביע עמדה מסוימת אבל בפועל מחזק את העמדה ההפוכה. לא נעים
11
בושה
יוסף | 14-05-2019 17:59
טהרנות לשמה של הרב ניזון מאמצעי התקשורת המושחתים
12
האם הוא ראוי לתאור אותו הוא נושא
צחי | 14-05-2019 18:09
אוני מבין כיצד רב שאמור לדעעת לדמות מילתא למילתא לא מבין כיצד מערכת המשפט פוגעת בכל הקדוש לישראל ? נשגב מבינתי!
שתזכה להגיע לכפות רגליו של הרב שרלו
אור שאול | 15-05-2019 9:40
ברור שזה נשגב מבינתך. אם אתה טוען שהרב שרלו לא ראוי לתואר אותו הוא נושא, כנראה שבינתך לא כל נשגבת, בלשון המעטה
13
הרב שרלו צודק.
חיים | 14-05-2019 18:20
כמו בדרך כלל.
14
קצת בעייתי
שומר | 14-05-2019 18:37
קצת בעייתי, כמו שבעבר לא הבנתי רבנים חרדלים שמעולם לא הצביעו מפדל, אבל תמיד היתה להם ביקורת. אז לא חכמה גם מהצד השני, להצביע לאיילת שקד ולהעביר ביקורת. לעצם העניין , גם אולמרט ושרון עפו על שחיתות. אם זה לא יתאפשר מעשיו, מה יקרה בעוד כמה קדנציות, כשנהיה באופוזציה ולא יהיה שום דרך להיוושע, כמו שהיינו מול אולמרט ושרון? הבעיה גם בחקיקה על צביונה של המדינה, כמדינה, זה שהשבת לא תחולל זו בעיה של מדינה (אין לנו בעיה אם אנשים פרטיים). פעם המפדל הפילה על זה את ממשלת רבין והיום כולם חוגגים !!!!עם משכנים של חברת חשמל, רכבות, רשות שמורות הטבע ועוד . למי אמור להפריע צביון יהודי, בשמירת השבת, של המדינה אם לא למפדל?
מאיפה לך
אביב לוי | 15-05-2019 9:42
יפה שאתה יודע למי הרב שרלו הצביע. לפני הבחירות כשראשי ישיבות אמרו בפומבי לתלמידיהם למי להצביע, הרב שרלו אמר במפורש לתלמידיו שהוא לא מוכן לומר למי הוא מצביע. מוזמן להיכנס לאתר יוטיוב של הישיבה שלו ולראות אותו אומר את זה במפורש
15
משפט או משפח?
צדק | 14-05-2019 18:55
תורת הקודש שלנו קבעה שתעודת הזהות שלנו היא לשמור את דרך ה' לעשות צדקה ומשפט. אבל בתי המשפט כאן הם ההיפך הגמור. איסור מוחלט להיות עיוורים, ולהתחנף לשמאל שרוצה להחריב את מדינתינו.
16
בדיוק אבל בדיוק להפך
יהודי | 14-05-2019 19:26
הבעיה היא שזה נתפס כאילו זה בא להציל את עורו של ראש הממשלה. ואכן סביר שזה המניע שלו. למרות זאת חשוב לחוקק את החוקים הללו, לא בשביל ראש הממשלה (אם כי גם הוא ייהנה מהם) אלא כדי לשחרר את נבחרי הציבור מהאיום שהחונטה המשפטית תתפור להם תיק. במצב הנוכחי הפרקליטים, היועמשים ועוזריהם מחזיקים את נבחרי הציבור במקום רגיש. (זו גם הסיבה שנתניהו פחד להתעסק איתם עד עכשיו) וכך הם משליטים במדינה את רצונם נגד רצון העם. אין שחיתות יותר גדולה מזו, ולכן אין דבר יותר מוסרי מלחוקק את החוקים הללו.
17
סליחה, הכתבה כתובה באופן לא מובן!!
חניתה | 14-05-2019 19:48
...
18
לא הכל שחור לבן
נ | 14-05-2019 19:51
לא מתאים לרב שרלו. חוק החסינות הוא לא תמיכה בשחיתות. זה שיאיר לפיד טוען כך לא אומר שזה נכון.
19
יישר כוח לרב שרלו
מוטי | 14-05-2019 19:55
נביאנו כבר דיברו על הדרך בה יש ללכת סור מרע ועשה טוב.
20
שרלו
אסתר | 14-05-2019 19:55
האיש תמיד נגד חבריו תתבייש לך... איזה דת וכיפה אתה נושא.. איש המחלוקות
אתה
התמים | 14-05-2019 20:57
מבזה את הרב שרלו משום שהוא רוצה שהשחיתות תבוער מישראל ??? הוא לא בסדר או המושחתים לא בסדר ??? איך התהפכו היוצרות ומי שמטיף לנקיון כפיים ושלא לאפשר למושחתים לחמוק מעונש - מואשם בכך שהוא הלא בסדר ? מה נסגר איתכם ? להיות נקי כפיים זו בושה ??? תעמולת ראש הממשלה פשוט טימטמה את הציבור : מי שישר הוא המושחת ומי שמודחת הוא הצדיק והצודק....לא יאומן.
21
חסינות - אין כלום כי לא היה כלום
אלי יוסף | 14-05-2019 19:58
לכבוד חברי הכנסת שלום רב, . . -אין כלום כי לא היה כלום .כנסת ישראל ,הקואליציה והאפוזיציה עסוקה בשאלה - חסינות לראש הממשלה . פשוט הזוי , מטורף , וכנסת ישראל ימין ושמאל דתיים וחילונים מתנהג כמו מאפיה. מחר אפתח בשביתת רעב מול כנסת ישראל כי אני אשם בפשעים פי מיליון יותר חמורים מההאשמות נגד ראש הממשלה. כן , פי מיליון ,לפחות. האשם כנגדי כישראלי - סיוע צבאי לרצח עם במדינות רצחניות. בישראל - זה לא עבירה . זה לא פשע.פרקליט המדינה , היועץ המשפטי הנוכחי והקודמים, שופטי העליון הנוכחיים והקודמים הכשירו את זה. אבל בשמיים זה פשע פי מיליון יותר חמור מכל העבירות של ראש הממשלה חשוד בהם. התקשורת, הפוליטיקאים,והמערכת המשפטית עושים את הכל להעלים את המידע מהציבור - פשע מושלם. , 382,000 נשים ילדים וגברים נרצחו גם עם נשק שלנו בדרום סודן. - אבל אין כלום כי לא היה כלום לפי העליון , ולפי הכנסת יחד אחד. 800,000 נרצחו ברואנדה לפני עשרים וחמש שנה - והעליון נענה לבקשת המדינה - לא להורות על פרסום המידע. למה - כי אין כלום לא היה כלום . ואני מתחנן לחברי כנסת , ואני סוג של הזוי , משוגע ,ובלשון חברי הכנסת -בחור אובססיבי .כמי שמרגיש ניצול שואה - ברור שאני מודה באשמה - אני אובססיבי לקדושת החיים. בימים אלה - רואנדה מציינת 100 ימי אבל - זיכרון למאה הימים שנטבחו 800,000 נשים גברים וילדים גם עם נשק שלנו. אין ולנו אין בושה , אין לנו חרטה כך נוכל להמשיך לחמש מדינות רצחניות היום.לכן , מחר אפתח בשביתת רעב של 100 יום - מסע של חשבון נפש לתוך עצמי , לתוך הסבל - ושם אדמיין את הצער ,אחבק את הכאב ונתמיר אותה לעוצמה של חמלה. ועם הכח הזה נרים זעקה. ואתם חברי הכנסת - תזלזלו ,ותלעגו - . ואסע מישוב לישוב להזכיר לישראל - רגע - אנחנו יהודים - רחמנים בני רחמנים . ולעט לעט אנשים יתעוררו וישאלו - רגע , מי אני ? וזה יהפוך לגל שישתוף את כנסת ישראל באהבה לכל אדם שנברא בצלם אלוקים. ונעמוד מול הכנסת אלפים - ונשיר - מתי נבין שכולנו משפחה נבראנו בצלם אלוקים ,מתי נבין שכולנו משפחה ,חרפה לנו לחמש רבי מרצחים . בברכה אליהו יוסף -
22
המפד'ל ושחיתות הולכים ביחד כבר שנים
מה הפלא | 14-05-2019 20:01
כאילו שיש פה משהו חדש
23
למגיבה סופי נדב
הממים | 14-05-2019 20:20
נראה שהתעמולה ושטיפת המוח שביבי עושה לנו , השפיעה עלייך ממש בצורה קשה. את באמת חושבת שיושבים חוקרי משטרה, פרקליטים ויועץ משפטי ומתכננים כיצד להפיל את ביבי על ידי תפירת תיקים ? המדובר במערכת שלמה, כשבחקירה ובקבלת ההחלטות מעורבים עשרות רבות של אנשים - כולם מושחתים ??? בעת החקירה עמד בראש המשטרה המפכל אלשייך , איש ימין שביבי עצמו מינה - הוא מושחת ??? את ההחלטות המרכזיות קיבל מנדלבליט , איש ימין שביבי עצמו מינה - הוא מושחת ??? דחילק, תפתחו את העיניים ותפסיקו לדקלם את המנטרה שמערכות החוק מושחתות.אין כאן קונספירציה ולא פרוטוקולים של זקני ציון. טעויות יכולות להיות . שחיתות מאורגנת ומכוונת - אין. ושביבי יואיל בטובו להתייצב בבית המשפט ויראה לציבור הישראלי שאין כלום כי לא היה כלום, ולא יסתתר מאחורי חוק החסינות. בושה וחרפה שכך נוהג ראש ממשלה.
מ
יהודי | 14-05-2019 22:58
התשובה היא כן.... עונה אדם אשר לא חווה מעודושטיפת מוח... אולי אתה שטוף מוח ולא רואה איך מנסים לחסל הרבה פוליטיקאים בכדי שלא יפריעו לאגנדות של התקשורת משטרה וכו.
24
האם הרב שרלו היה מצדיק גם את שופטי סדום?
רותי בללי | 14-05-2019 21:58
סיסמאות ריקות מתוכן יהודי. שופט צדק בישראל הוא שופט על פי ההלכה.
25
תמימות
משה | 14-05-2019 22:06
החסינות דרושה להגנת שר המשפטים הנכנס שיוכל לעשות מהפכה בבגצ וכדי שהפרקליטות והיועץ המשפטי לא יוכלו לטפול עליו אשמות שוא כמו שעשו לנאמן ובלמה את ריבלין
26
י
יהודי | 14-05-2019 22:55
אוי אוי אוי... אפה היית עד 2005? חוץ מיזה אתה נאיבי במקרה הטוב וכי אנחנו לא יודעים שרודפים יומם וליל את אנשי הסיבות בכדי לשלוט במדינה אתה נמצא בגלובוס או בפלנטה אחרת... השחיתות היא כשאין חוק כזה.... אם כי ודאי צריך לבחון בצורה ישרה והגונה כל מקרה לגופו בכדי למנוע שחיתות אפשרית.
27
הרב שרלו אינו צודק כי בית המשפט הפך למספח
אברהם שפירא | 15-05-2019 0:10
ואינו מבער שחיתות. בית המשפט העליון הוא מקור לשחיתות, וצריך להגביל אותו כדי שיפסיק להשחית את המוסר הנבואי שעליו אנחנו רוצים להשתית את חיינו. אשמח לראות כיצד הרב שרלו רואה את בית המשפט העליון מתיישב עם המוסר הנבואי !
28
איפה הטעות
אלון | 15-05-2019 1:05
טעותו של שרלו, שבשבילו ראש המששלה מנהיג, טועה בגדול, איזה מנהיג, אדם שהצליח בזכות קישוריו ותככיו להיבחר עם כל מיני קומבינות במרכז הליכוד, זה מנהיג??, ושיהיה ברור נתניהו לא שונה בזה מאומה מכל ראשי הסיעות האחרות, בטח לא יותר גרוע, אבל מה זה קשור למנהיגות, אדם תורני יודע שמנהיג זה אדם שצמח מלמטה שכל חייו עבודה עצמית עד שהגיע מעצמו למנהיגות, פשוט לא מבין איפה שרלו הזה חי, עד כדי כך הוא לא תורני?
29
היה נאיבי ונשאר נאיבי
נפתלי | 15-05-2019 1:19
חבל שהוא תומך בשונאי ישראל באופן עקבי. מנצלים את תמימותו וטוב ליבו
30
חסינות לסיוע לרצח עם
אלי יוסף | 15-05-2019 1:51
לכבוד חברי הכנסת שלום רב, . . -אין כלום כי לא היה כלום . בימים אלה ,כנסת ישראל ,הקואליציה והאפוזיציה עסוקה בשאלה - חסינות לראש הממשלה . פשוט הזוי , מטורף , וכנסת ישראל ימין ושמאל דתיים וחילונים ודתיים מסכימים להעניק חסינות לפשעים מחרידים וכולם שותקים. לכן ,מחר אפתח בשביתת רעב מול כנסת ישראל כי אני כישראלי גם אשם בפשעים פי מיליון יותר חמורים מהחשדות נגד ראש הממשלה. כן , פי מיליון ,לפחות. האשם כנגדי ולדעתי נגד כולנו - סיוע צבאי לכוחות המבצעים רצח עם ופשעים נגד האנושות במדינות רצחניות. בישראל - זה לא עבירה . זה לא פשע. פרקליטי המדינה ( הנוכחי והקודמים) , היועץ המשפטי (הנוכחי והקודמים,), שופטי העליון (הנוכחיים והקודמים) הכשירו את זה. זה כשר. חסינות של מדינת ישראל למי שמסייע לרצח עם. אבל בשמיים זה פשע פי מיליון יותר חמור מכל העבירות שראש הממשלה חשוד בהם. ועל זה אמר אברהם לאשתו -תגידי שאת אחותי ,כי אין יראת אלוקים במקום הזה והרגוני על דבר אשתי (בראשית כ' יא'.) ואנחנו מחמשים כוחות שנכנסים לכפרים , רוצחים את הגברים , אונסים את הנשים ושורפים אותם חיים. איבדנו את השפיות הרגשית - אין לנו יראת א-לוקים. התקשורת, הפוליטיקאים,והמערכת המשפטית עושים יד אחד להעלים את המידע מהציבור - פשע מושלם. , 382,000 נשים ילדים וגברים נרצחו גם עם נשק שלנו בדרום סודן ( ממשלת ימין ) -לפי העליון ,לפי הכנסת - אין כלום כי לא היה כלום. 800,000 נרצחו ברואנדה לפני עשרים וחמש שנה ( ממשלת שמאל ) - והעליון נענה לבקשת המדינה - לא להורות על פרסום המידע. למה - כי אין כלום לא היה כלום .חלילה שנעשה חשבון נפש. ואני מתחנן לחברי כנסת , ומתייחסים אלי כסוג של הזוי , משוגע ,ובלשון נבחרי הציבור -בחור אובססיבי .אני מודה באשמה - אני אובססיבי לקדושת החיים. בימים אלה - רואנדה מציינת 100 ימי אבל - זיכרון למאה הימים שנטבחו 800,000 נשים גברים וילדים גם עם נשק שלנו. לנו, אין בושה , לנו אין חרטה.כך נוכל להמשיך לחמש מדינות רצחניות היום.רבנים לא הכריזו על יום צום , יום תפילה יום תשובה. לכן , מחר אפתח בשביתת רעב של 100 יום - מסע של חשבון נפש לתוך עצמי, נשמתי - ושם אדמיין את הצער ,אחבק את הכאב ונתמיר אותה לעוצמה של חמלה. ועם הכח הזה נרים זעקה. ואתם נבחרי הציבור , תזלזלו ,ותלעגו - הא הא ,הבחור הזה מנענו ממנו להכנס לכנסת להפגש אתנו , הוא עבריין - שיתייבש לו בשמש. ואסע מישוב לישוב להזכיר לנוער - רגע - אנחנו יהודים - רחמנים בני רחמנים . ולעט לעט אנשים יתעוררו וישאלו - רגע , מי אני ? - אני לא מוכן להתפרנס מרצח נשים וילדים שלא עשו לי כל רע . וזה יהפוך לגל שישתוף את גן הוורדים ( מול הכנסת ) באהבה לכל אדם שנברא בצלם אלוקים. ונעמוד רבבות מול הכנסת - ונשיר - מתי נבין שכולנו משפחה נבראנו בצלם אלוקים ,מתי נבין שכולנו משפחה ,חרפה לנו לחמש רבי מרצחים . בברכה אליהו יוסף -
31
חורבן בית המקדש
אברהם | 15-05-2019 6:54
כבוד הרב הגמרא מלמדת אותנו שבגלל צדקנותו של ר זכריה בן אבקולס חרב בית המקדש אז האם כאן כבודו לא חושב שבגלל הצדקנות עלולים אנו להמית על עצמנו אסון של ממשלת שמאל מה קרה בסך הכל 4 עד 8 שנים לא ישפטו אותו ןשיסיים את שליחותו יוכלו לשופטו זה לא שאומרים לא ישפט בכלל
32
הרב צודק במאת האחוזים
איציק | 15-05-2019 9:46
יש פה הטיית דין חסרת אתיקה של המפלגות הדתיות.זה שאנחנו ימניים וביבי עוזר בה לקדם את האינטרסים שלנו אסור לסמא אותנו מלראות את מכלול הדברים
33
שחיתות זה קומץ אנשים שנבחר ע"י השמאל מנהל מדי
שלום | 15-05-2019 10:03
שחיתות זה שקומץ אנשים שנבחר עי אנשי שמאל בצורה מדויקת מנהל בצורה דיקטטורית ומכוערת מדינה שלמה נגד רצון העם, אתה שוב מחפש כותרות אולי תחפש במקום אחר הפגנה או משהו כזה, אחכ יגידו שאתה מבחירי הרבנים בציונות הדתית, לא מינה ולא מקצתיה
מה
התמים | 15-05-2019 14:06
ומי זה הקומץ ? אם הכוונה לשופטים - הם נבחרים על ידי וועדה בה חברים שר המשפטים שיש לו זכות להצבעה כפולה, שני חברי כנסת, נציגי לישכת עורכי הדין ונציגי השופטים. לא השמאל בוחר את השופטים אלא הוועדה, שבעשורים האחרונים נשלטה על ידי הימין. לא מבין את ההתגוללות על השמאל.....
34
מנותק לחלוטין מהציבור
דני | 15-05-2019 10:30
המערכת המשפטית היא זאת שמושחתת עד היסוד.. ולכן צריך להחריב אותה ולבנות אותה מחדש.. כל המגן על המערכת המושחתת הזאת הוא ה מ-ו-ש-ח-ת
35
מזועזע...
רועי | 15-05-2019 11:22
מזועזע? יש גלולות זעזועמצין בבתי המרקחת. קח שתיים ביום ויעבור לך עד מחר. הרב שרלו שם עצמו בעמדת טהרנות קבועה. יש אדיאלים יפים ויש את החיים המעשיים. אגב התפלאתי שהוא לא השתמש בכל המאמר בצמד המילים מהבחינה האתית, צמד מילים שהוא משתמש בהן הרבה בשנים האחרונות...
36
כבוד הרב, רד מהגדר !!!
צביקה | 15-05-2019 12:02
זה מאוד נחמד לשבת על גדר הביקורת הצדקנית, לקחת נקודה אחת, חשובה כעל שתהיה, ולהאיר אותה. רוצה להעביר ביקורת ? רד מהגדר, תיצטרף למשחק האמיתי, ואז נראה אותך....
37
מושחת אתה
משה | 15-05-2019 12:24
לרב מותר לשבת בשקט כשתקשורת חוקרי משטרה ופרקליטות מדליפים לשון הרע והוצאת דיבה ללא הפסקה? לא שמעת על החפץ חיים? מערכת משפט שמרשיעה מעל 95% בתיקים פליליים, שמעלילה עלילות דם על 'חשודים ' . חוקרים אנשי פרקליטות ושופטים העושים יד אחת כדי להביא חפים מפשע להרשעות הם לא בתחום בעיסוק של רבנים? אתה סתם צבוע. כמה כסף הזרימו לך הקרנות של שמעון פרס? לך תלמד את ההבדל הגדול בין מוסר ופוליטיקה.
איזה
התמין | 15-05-2019 14:10
חרפות וגידופים, שלא לומר המצאות על קבלת כספים. ממש לשון הרע. אימה חשיכה לראות את דרך המחשבה של חלק מהמגיבים. כאילו יושבים במרתף כלשהו זקני ציון - שוטרים, פרקליטים ושופטים - ורק מתכננים איך להעליל על אנשים ולהכניסם לכלא. לא ייאמן שיש היום מי שכך חושב על מערכות החוק והמשפט בישראל. מעניין מה יחשוב כשתושלם הארדואניזציה של המדינה וארדואן/ביבי ישלוט ללא מיצרים וללא בגצ.
38
הרב השרלטן...
שי | 15-05-2019 13:33
חפשו בגוגל.. כבר הודה בעבר שאמר דברים רק כדי שימצאו חן בעיני הציבור. אז שיקפל את הזמן ויפסיק לקשקש בזנב
39
סוף סוף רב עם עמוד שדרה
סתום העין | 16-05-2019 12:44
כול הכבוד
40
מי שנותן אמון במערכת המשפט בישראל הוא מסוכן.
שי | 17-05-2019 12:52
הבורות של אנשים בנושא מזעזעת,אין שום תח אמיתי בישראל שמסוגל לומר שיש כאן איזה צד של צדק. יש מקריות של יוצאי דופן אנשים הגונים וישרים שנתמנו לכהונת שופט או פרקליט,לא יותר.