סמוטריץ': "נצטרף לדרישת שקד ובנט, ריח רע מאוד" - סרוגים

סמוטריץ': "נצטרף לדרישת שקד ובנט, ריח רע מאוד"

בצלאל סמוטריץ' מאיחוד מפלגות הימין מצטרף לדרישת יו"ר הימין החדש לספירה חוזרת של קולות החיילים: "נצטרף לדרישת שקד ובנט, ניסיון מכוון להעלים מנדטים של הימין"

סמוטריץ': "נצטרף לדרישת שקד ובנט, ריח רע מאוד"
  (צילום: הלל מאיר/ פלאש 90)

לאחר דרישת הימין החדש לספירה חוזרת, מצטרף במפתיע גם יו"ר איחוד מפלגות הימין, חה"כ בצלאל סמוטריץ': "אנחנו נצטרף לדרישת שקד ובנט לספירה מחודשת של קולות החיילים".

לדבריו, "יש פה ריח רע מאוד של ניסיון מכוון להעלים מנדטים של הימין ואסור בשום אופן לתת לזה לקרות".

"אנחנו נדרוש ספירה חוזרת ולא ניתן לקומבינת הקלפיות לעבוד", אומרים במפלגת הימין החדש במהלך שעות מורטות העצבים של ספירת קולות החיילים.

משקיפים מטעם מפלגת "הימין החדש״ דיווחו קודם לכן כי דברים מוזרים מאד מתרחשים בוועדת הבחירות. "מישהו גונב את בחירות לימין", ו"לא נותנים לנו להיכנס להשקיף".

לדבריהם, עד 6 בבוקר הימין החדש קיבל קולות חיילים שהכניסו אותו לכנסת עם 4 מנדטים, גוש הימין גדל ל-67. לפתע אסרו על כניסת משקיפים להקלדות, האתר של וועדת הבחירות "נתקע", מספרי הימין החדש פתאום ירדו, והימין החדש יצא מהכנסת, מרצ "קיבלה עוד מנדט מהחיילים" וגוש הימין ירד מ-67 ל-64.

במפלגת הימין החדש הקימו חמ״ל שעובר קלפי קלפי ומרכז תקלות וזיופים, "אנחנו כרגע בחמ"ל עובדים, אנחנו נלחמים. פשוט לא אוותר על קול אחד ולא ארים ידיים כל עוד אפשר. הזמן לניתוחים ולקיטורים עוד יגיע. כרגע עדיין יש סיכוי", מצהיר בנט.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תקלות בספירת קולות החיילים
ירון | 11-04-2019 13:20
בהצלחה אנשים יקרים