שיריון ראשון של בנט ושקד: קרולין גליק - סרוגים

שיריון ראשון של בנט ושקד: קרולין גליק

מצטרפת ראשונה למפלגת "הימין החדש" של בנט ושקד: העיתונאית - קרולין גליק. מקימת אתר הסאטירה הימני לאטמה, ופובליציסטית ומסבירנית בעברית ובאנגלית

author-image
שיריון ראשון של בנט ושקד: קרולין גליק
  בנט וגליק (צילום: הימין החדש)

השרים נפתלי בנט ואיילת שקד הודיעו הבוקר (רביעי) על הצטרפותה של כלת פרס מוסקוביץ', אשת ההסברה הישראלית, הסופרת והעיתונאית קרולין גליק לרשימת מפלגת הימין החדש. "בהמשך צפויות הפתעות נוספות", נמסר מהמפלגה.

גליק, תושבת אפרת, חילונית, משמשת כעורכת בכירה בעיתון ״ג׳רוזלם פוסט״ ועמיתה במרכז למדיניות ביטחון בוושינגטון.

גליק היא כלת פרס ״עט הזהב״ לעיתונות לשנת 2003 מטעם ארגון האמריקאים והקנדים בישראל, וכלת הפרס לעיתונות ע״ש בן הכט לשנת 2005, מטעם ארגון ציוני אמריקה. שנתיים לאחר כמן, בשנת 2005 זכתה בפרס הישראלי לביקורת התקשורת ע״ש אברמוביץ׳ של ״האגודה לזכות הציבור לדעת". כמו כן, קיבלה את פרס ״שומר ציון״ מטעם אוניברסיטת בר-אילן בשנת 2009.

סרטון לאטמה אחרי משט המרמרה. תצליחו לזהות את גליק בקליפ?

צפויות הפתעות נוספות

בנט העיד על קרולין שהיא "אישה אמיצה ולוחמת ציונית".לדבריו, "יחד איתה אנחנו מקימים היום את הסיירת של הימין הישראלי כדי להגדיל את גוש הימין – וכדי שישראל תחזור לנצח". בנט הוסיף כי היא "מביאה עמה ניסיון והבנה של החברה הישראלית משנותיה הרבות כעיתונאית וכפובליציסטית".

עוד אמר כי "קרולין היא אדם רהוט ודעתן, בעלת תפיסות עולם ימניות מובהקות ואינה מתנצלת על כך. הצטרפותה תהווה חיזוק לרשימה המתגבשת בימים אלו, ויחד איתה נגדיל את גוש הימין. בהמשך צפויות הפתעות נוספות".

גליק בירכה: ״אני מתרגשת להצטרף היום למפלגת הימין החדש ולחבור לאנשים שכל כולם ציונות ואהבת הארץ. יחד אנחנו נפעל להגן על ישראל, לחזק את בטחונה וליישם מדיניות ימין אמיתית. זהו יום מרגש בשבילי ואני קוראת לכל מי שרוח ציונית מפעמת בו, חילונים, דתיים – בואו אלינו, אנחנו הבית שלכם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד
sam | 02-01-2019 11:32
אלופה ממש!
2
הימין החדש
משה בן שלום גואטה | 02-01-2019 11:44
רוח חדשה מפעמת בקירבי .רוח של צדק ואמת .רוח ישראלית ציונית שהנחילו לנו אבותינו .את רוחי ונשמתי אתן למען מפלגת הימין החדש .כי רק שם יש באמת משהו חדש וטוב .המשיכו בדרך זו .והושעתם את מדינת ישראל
בלי לחץ אחי
אסף | 02-01-2019 12:57
הכל טוב
3
קרולין מדהימה. יש לי את הספר שלה
תמר | 02-01-2019 12:15
סיפוח עכשיו
4
מאכזב מאוד
עמי | 02-01-2019 12:26
היא לא נשמעת חכמה גדולה. ולמרות שהיא חילונית יש לה חוש הומור של דוסים. כלומר ירוד.
5
א-גרויסע גליק מיט קרולין
שמחת בית שואבי הכסף | 02-01-2019 12:42
YYYYYYYYYY
6
בנט יוביל לחורבן!
לב | 02-01-2019 12:51
בגידה בימין תוביל לאסון!
עובדות
מייקל | 02-01-2019 16:47
אל תשלוף סתם מילים. תבסס את זה בעובדות .
7
ישראל תחזור לנצח
זבולון | 02-01-2019 13:26
אני באמת מבקש ממך מר נפתלי היקר, שתסביר לאדם פשוט כמוני, מה פירוש המונח ישראל תחזור לנצח? ראשית, את מי לנצח? ולמה יש לדעתך צורך לנצח? שנית, תואיל בטובך נפתלי היקר לסבר אוזנו של יהודי פשוט. מתי לאחרונה ישראל ניצחה? מכל המלחמות והסבבים מאז 1973, יצאנו חבולים ומוכים. 46 שנים אנו מדשדשים בין חוסר ביטחון לשיכרון הכח. ואם תמצי לומר 1967, מלחמה זו היא ההחמצה הגדולה ביותר של מדינת ישראל, ואין צורך להרחיב. אז באמת תסביר לעם הארץ שכמותי מה פירוש האמירה החוזרת ונשנית שלך? אם תתן הסבר מניח את הדעת ולא קלישאתי, אחרוג ממנהגי (אחר התרת נדר), ואצביע לראשונה בבחירות הכלליות לרשימתך.
8
הפוליטיקה
אני | 02-01-2019 14:51
בישראל מעלה צחנה!
9
קרולין גליק
המתבונן הישיר | 02-01-2019 16:02
בחירה מצוינת! קרולין גליק היא אשת חייל במלוא מובן המילה. מלאת חכמה טבעית ורהוטת מחשבה. מלאת ביטחון ובעלת חוש הומור ואומץ. אחותנו אוהבת גדולה של עמנו ומוסיפה כבוד לימין השפוי. הרבה פעמים מקורית ומרעננת ברעיונותיה לגבי הסכסוך עם ערביי הסביבה. יישר כוח! עלו והצליחו!
10
עם דגש על חילונית
יעל | 03-01-2019 10:01
זרק ה-כל .חנופה ליהדות אמריקה. סופו מעיד על מהותו. מה יוצא לי מזה .השאר לא מעניין. חשה בגידה וגועל.
11
מה שנדרש במשרד המשפטים הוא לפחות:
שפרירית | 30-01-2019 14:47
שינוי עמוק בפרקליטות תחילה יש להוציא את כל אותם בוגרי קרן וקסלר והקרן לישראל חדשה. ---- שקד לא שינתה את כוח האדם.עוכרות ישראל מזיקות פיקוח מיטבי על כל סוגי התביעה. שקד הבריחה את גרסטל שניסתה בכנות לשנות במשך חודשים ארוכים התחננה לסמכויות ועמדה מול לחצים של אנשי פרקליטות פושעים. גרמה להפחתת סמכויותיו של המפקח על התביעה. החלטות משפטיות בלתי חוקיות. את זאת במדינה מתוקנת יש לבטל ואף יש מקום להעמיד שופטים עבריינים אלו לדין. במקום זאת שקד ברחה ממהצבעה על חוק ההתגברות. להעמיד פיקוח משפיע על שופטים שהמען לתלונות ציבור על השופטים לא יהיה שופט בגמלאות אלא נציג ציבור שיבחן מנוקדת ראות של הנפגעים. כיום הנציב מקבל משכורת עתק בתמורה לכיסוי על שופטים והגנה על סורחים. יש לשנות לחלוטין את שיטת בחירת השופטים כך שרק נבחרי ציבור יבחרו שופטים. ----- שקד לא שינתה מאומה. הפרדה בין היעוץ המשפטי לבין התביעה. --- שקד לא הפרידה. היא ערכה את החוק כך שהיועץ ימונה על ידי ועדת איתור המורכבת מפקידי המדינה והמינוי יהיה לפחות לשבע שנים. כך שקד עדתה את ההפך היא אף חיזקה את מעמדו של היועץ המשפטי והא עכשיו רודן חזק ביותר. על הממשלה לבחור בעצמה את היועץ. שקד עקרה נסיון לשוב לכך ---שקד סרסה את הנסיון לחוקק חוק זה. דבר אחד שקד כן עשתה: יחסי ציבור וראיונות ללא גבול מסע בחירות.. שקד חיבלה וסרסה. שקד לא ראוי לראותך שוב במשרד המשפטים או בכל משרד אחר.