סקר: ליאון מנצח בסיבוב הראשון; אלקין רק שלישי - סרוגים

סקר: ליאון מנצח בסיבוב הראשון; אלקין רק שלישי

כחודש לבחירות לראשות עיריית ירושלים, מסתמן כי משה ליאון הוא המועמד המוביל לנצח בבחירות. על פי סקר של מכון סמית', הוא מנצח כבר בסיבוב הראשון

author-image
סקר: ליאון מנצח בסיבוב הראשון; אלקין רק שלישי
  (צילום: פלאש90)

כחודש לבחירות לראשות עיריית ירושלים, מסתמן כי משה ליאון הוא המועמד המוביל ועל פי סקר עדכני של מכון סמית', שפורסם הבוקר (שישי) במעריב, הוא מנצח כבר בסיבוב הראשון.

על פי הסקר, שנערך בקרב כלל המגזרים כולל החרדי, על השאלה עבור מי תצביע לראשות העיר ענו הנשאלים כך: משה ליאון- 35%, עופר ברקוביץ'- 21%, זאב אלקין- 14%, יוסי דייטש- 9%, לא החליטו- 17%, מסרב לענות- 4%.

בשקלול של כל בעלי הדעה על בחירתם לראשות העיר, התקבלה התוצאה הבאה: משה ליאון- 41%, עופר ברקוביץ'- 29%, ואחריהם זאב אלקין עם 16% והמועמד החרדי יוסי דייטש עם 14%.

ההתחזקות של ליאון מגיעה לאחר הודעת התמיכה הפומבית של ש"ס ודגל התורה במועמדותו. על רקע הודעות תמיכה נוספות של דמויות מוכרות ומשמעותיות בירושלים מציבורים נוספים, ביניהן של איש העסקים רמי לוי, נמשכת מגמת ההתחזקות של ליאון גם בקרב קהלים נוספים בעיר. מגמה נוספת שעולה מהסקר היא שימור כוחו של עופר ברקוביץ' בציבור החילוני בירושלים אל מול היחלשות בתמיכה בזאב אלקין.

על השאלה, מי לדעתך ינצח בסופו של דבר בבחירות ויהיה ראש העיר הבא של ירושלים, השיבו הנסקרים: משה ליאון- 34%, עופר ברקוביץ'- 12%, זאב אלקין- 12%, יוסי דייטש- 5% בלבד. 37% השיבו כי עדיין לא ברור להם מי ינצח.

ממטה ליאון נמסר: "ככל שאנחנו מתקרבים למועד הבחירות, התמיכה הולכת וגוברת וחוצה מגזרים וציבורים. התמונה מתבהרת היטב וממנה עולה כי משה ליאון הוא ראש העיר הבא של ירושלים. ירושלים בהנהגת ליאון תהיה עיר נגישה לכולם, עם פחות ביורוקרטיה והרבה דאגה לתושבים ולצרכיהם".

הסקר נערך בקרב 400 אנשים המהווים מדגם מייצג של בעלי זכות ההצבעה בירושלים בקרב הציבור מגיל 17 ומעלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
סקר משה ליאון
רוני | 28-09-2018 13:22
סקר=שקר. לעולם ליאון לא יכול לנצח. מי שיודע לנתח בחירות יודע. כל הסקר מגמתי
2
ליאון ברירת מחדל
יוסי | 28-09-2018 13:59
אלקין שועל מטורלל, דעות פוליטיות מתאימות לסמוצריקים. מצווה לבייש אותו שיעוף מאיתנו . ליאון לא הכי מתאים אך הוא ברירת מחדל של הסרוגים השפויים וראוי שברקוביץ ילך איתו ויחד יעיפו את הליכוד והחרדים.
3
נשמע לא סביר
james | 29-09-2018 20:52
אבל שיהיה :)
4
נו בחייכם
עיניו בראשו | 30-09-2018 0:41
כל כך שקוף שזה סקר מוזמן מטעם ליאון.
5
וטוב שכך
שי | 30-09-2018 0:47
ליאון הוא מאכער טיפוסי, אחד שיודע לסגור דילים. אלקין לעומת זאת נראה עבמ גמור שלכל היותר מסוגל לשמש מתורגמן של רוהמ או להחזיק בתיק בלתי מחייב.
6
רק לא מועמד של דרעי
אחת | 03-10-2018 13:21
דרעי קונה קרקעות בכל ירושלים תוך ניגוד אינטרסים מובהק עי אחיו. בניינים שלמים בקטמון, קרית משה, הר נוף, בית הכרם ועוד שייכים למשפחת דרעי המורחבת. הפושע המועד הזה הוא סכנה לכל מי שעיניו בראשו. אסור אסור אסור להצביע למועמד שיהיה הבובה שלו. וידוע שהוא בעל האינטרס לבחירת ליאון. ירושלמים הצילו את כולנו ותצביעו לכל אחד חוץ מליאון