דאעש באיום לכוכבי הכדורגל: "דמכם ימלא את האדמה"

דאעש באיום לכוכבי הכדורגל: "דמכם ימלא את האדמה"

רגע לפני פתיחת המונדיאל, בדאעש מאיימים על כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם. ארגון הטרור פרסם תמונה שבה פעילים עורפים את ראשיהם של לאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, עם כיתוב מבהיל במיוחד: "דמכם ימלא את האדמה"

דאעש לכוכבי הכדורגל: "דמכם ימלא את האדמה"
  דאעש מאיים על כוכבי הכדורגל (צילום מסך)

חשש לפיגוע במונדיאל? חודש לפני שריקת הפתיחה של משחקי המונדיאל ברוסיה, בדאעש מאיימים על קיומו של טורניר הכדורגל הגדול בעולם.

ארגון הטרור בחר לפרסם היום (חמישי) תמונה מבהילה במיוחד, השולחת מסר מאיים לשניים מהשחקנים הגדולים בכדורגל העולמי. בתמונה מוצגים פעילי דעאש שעורפים את ראשיהם של לאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו– הכוכבים הבלתי מעורערים של ברצלונה וריאל מדריד. מעל הפעילים נכתב מסר בערבית ובספרדית: "דמכם ימלא את האדמה".

התמונה המאיימת של דאעש נגד מסי ורונאלדו

תמונה נוספת מראה את מסי קשור לצד מטען נפץ, עם כיתוב באנגלית ובערבית המציג פסוק מהקוראן: "הכה בהם בצווארם ותקוף בכל מקום מקצות האצבעות". זו אינה הפעם הראשונה שבה ארגון הטרור משתמש בתמונתו של מסי באיומיו, כשבין השאר הציגו במרץ האחרון תמונה שבה כוכב ברצלונה נראה במדי אסיר- לצד קריאה לפעילים לבצע פיגועי טרור במשחקי ליגת האלופות.

על פי ההערכות, בדאעש מעודדים פעילים לבצע פיגועי התאבדות במהלך המונדיאל, כאשר מאות אלפי אנשים צפויים לפקוד את משחקי הכדורגל. בשירותי הביטחון הרוסיים הבהירו כי הם ערוכים לכל תרחיש, ופועלים למיגור הטרור במדינה לקראת תחילת המונדיאל. בחודש שעבר נהרגו 11 מחבלים הפעילים בדעאש במהלך פשיטה משטרתית, זאת לאחר שנאבקו בשוטרים שמצאו בביתם סכינים, רובים, ורימונים. על פי החשד, הפעילים תכננו לבצע פיגוע מחוץ לאחד האיצטדיונים במוסקבה במהלך משחק של הנבחרת המקומית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הקנאה אוכלת כל חלקה טובה.
יפה יוסף | 22-05-2018 15:15