"אתם נורמליים"?! בן דהן הגן בלהט על צה"ל בעזה - סרוגים

"אתם נורמליים"?! בן דהן הגן בלהט על צה"ל בעזה

בוויכוח בין סגן שר הביטחון לח"כ סבטלובה, על ההסלמה החמורה בדרום בכנסת, התלהט הוויכוח: "אתם נורמליים?! אנחנו לא אחראיים למה שקורה בעזה. מספיק עם השטויות האלה!"

"אתם נורמליים"?! בן דהן הגן בלהט על צה"ל בעזה
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

במהלך דיון בכנסת על ההסלמה החמורה בדרום, התלהט הוויכוח בין סגן שר הביטחון בן דהן לח"כ סבטלובה, בנושא עזה: "אתם נורמליים?! אנחנו לא אחראיים למה שקורה בעזה. ח"כ סבטלובה, אני אלמד אותך משהו: לא לכל בעיה יש פתרון".

את הדיון שיזמו סבטלובה וח"כ דב חנין בשאלת אירועי האלימות בדרום בהם נהרגו כ60 פלסטינים, והוחרם על ידי חברי הכנסת הערבים, תקף בן דהן: "אתם לא נמצאים בארץ הזאת?! חבר הכנסת, דב חנין, מה אנחנו השתגענו? מדינת ישראל אשמה במה שקורה בעזה"?, תמה.

אחרי הגירוש מגוש קטיף, הוסיף כי "אין שם אף יהודי , בגלל שטות בטעות של מדינת ישראל. יהודי אחד לא נמצא שמה, אין חייל אחד בעזה ואנחנו אשמים במה שקורה שם?

בן דהן הבהיר כי "בעזה יש שלטון חמאס שכל הכסף שהוא מקבל מכל העולם כולו זה לבניית מנהרות ולקנות טילים, אז מדינת ישראל אשמה בכך? תגידו לי פעם חשבתם.. יש להם שם הרי אחים במצרים למה לא חשבתם לבקש מהם שהגבול המצרי יפתח לטובתם, למה שהמצרים לא ידאגו להם? למה זו הדאגה שלנו פתאום? מדינת ישראל מכניסה אלף משאיות ביום! ומה עושים העזתים "הצדיקים" שורפים את המקום היחיד שממנו הם מקבלים את כל האוכל ואת הכל, הם שורפים את מעבר כרם שלום. ומדינת ישראל אשמה.

אתם נורמליים תגידו לי? מה עובר עליכם

אל מול האשמות חברי הכנסת על מספר ההרוגים, ציין סגן השר כי היום הוכנסו מאות משאיות של צה"ל עם אמצעים רפואיים, אולם תקף את סבטלובה, "את יודעת מה קרה איתם? החזירו את כולם. החזירו את כולם! אז מדינת ישראל אשמה בכך? תגידו לי מה אתם נורמליים? אתם נורמליים תגידו לי? מה עובר עליכם"?

מספיק עם האמונות הנאיביות

"אני שמעתי אותך תני לי לדבר אני לא הפרעתי לך, תפסיק.  די. שמענו. תודה רבה מספיק! אנחנו בנינו להם תחנת כוח לחשמל, הם לא מחברים את החשמל. בזכות מדינת ישראל, מדינת ישראל עזרה להם. מספיק עם השטויות האלה. די! מדינת ישראל עוזרת להם במים היא עוזרת להם, בגז, בהכל! אבל הם כמובן רוצים להשתמש בזה לאמצעים אחרים. אני פשוט רוצה להבין מה הולך פה, השתגענו לגמרי? אני רוצה להגיד לך עוד משהו סליחה גברתי", פנה לסבטלובה, "רק כשהיינו ילדים קטנים חושבים שלכל דבר יש פתרון אני אלמד אותך כלל, לי יש כבר זקן לבן תקשיבי טוב גברתי, יש לי כבר זקן לבן לא לכל בעיה יש פתרון, מספיק עם האמונות הנאיביות האלה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו