חלוץ מכבי תל אביב הודיע על פרישה מכדורגל - סרוגים

חלוץ מכבי תל אביב הודיע על פרישה מכדורגל

חלוץ מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, ברק יצחקי, הודיע על פרישה מכדורגל בעקבות פציעות חוזרות ונשנות. יצחקי יצטרף לצוות הניהול של מכבי ת"א וישמש כמנהל טכני

author-image
חלוץ מכבי תל אביב הודיע על פרישה מכדורגל
  ברק יצחקי(צילום: עוז מועלם, ynet)

חלוץ מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, ברק יצחקי, הודיע לפני זמן קצר (שני) על פרישה מכדורגל. יצחקי בן ה- 33, סבל בשנים האחרונות מפציעות חוזרות ונשנות. יצחקי יצטרף לצוות הניהול של מכבי ת"א וישמש כמנהל טכני.

במסיבת עיתונאים שערך עם מאמן הקבוצה ג'ורדי קרויף, אמר יצחקי: "מוזר ועצוב לי לשבת כאן ולהודיע על פרישה, אבל אני מבין שלכל פרק בחיים יש סוף ואני חושב שזה הזמן המתאים. אני שמח על מה שעברתי בכדורגל והיו לא מעט רגעים יפים. שיחקתי בשני המועדונים הגדולים בארץ, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב. עשיתי בהם את הצעדים המשמעותיים, הגשמתי חלום של ילד קטן וגם שיחקתי בנבחרת ישראל. עברתי לא מעט פציעות, מתוכן שתיים קשות שגרמו לי לאבד שנים יקרות מהקריירה. לשחק ברמות הגבוהות בגיל 33 מעיד על התמדה ורצון".

יצחקי הוסיף: "אני מבין שזה הרגע לעזוב ולתת את הבמה לשחקנים צעירים. אני בטוח שאני יכול להתקדם בתפקיד החדש. יש בו המון אחריות ואני יכול לעזור לו להצליח. ההחלטה התקבלה

לפני חודש, כאשר מיץ' גולדהאר ביקר כאן. אני מודע לזה שהיו לי יכולות טובות ושאני שחקן מוכשר, אבל הפציעות קטעו לי הרבה חלומות. ראיתי את עצמי במקומות אחרים במכבי ת"א. הם רכשו אותי ב-2010 בקול תרועה ולא אשכח את הימים האלה. לא יצא לי להחזיר למועדון את כל מה שהוא השקיע בי ותמך בי ואני מקווה שאעשה את זה בתפקיד החדש. זה אתגר מאוד מעניין, משהו שאני טוב בו ואני צריך להוכיח בו את היכולת שלי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו