הרב מאיר מזוז: "לא משנה איזה תואר יתנו לערבים, הם ישארו פרא"

הרב מאיר מזוז: "לא משנה איזה תואר יתנו לערבים, הם ישארו פרא"

במלאות 30 יום להירצחו של הרב רזיאל שבח, ראש ישיבת כסא רחמים, הרב מאיר מזוז, ספד לו ואמר כי אין לפטור את הממשלה מהאשמה על פיגועי הטרור וזאת בשל המדיניות הסלחנית שהיא מפגינה כלפי הרוצחים

"לא משנה איזה תואר יתנו לערבים, הם ישארו פרא"
  (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

במלאות 30 יום להירצחו של הרב רזיאל שבח, ראש ישיבת כסא רחמים, הרב מאיר מזוז, ספד לו ואמר כי אין לפטור את הממשלה מהאשמה על פיגועי הטרור וזאת בשל המדיניות הסלחנית שהיא מפגינה כלפי הרוצחים.

אין בטחון במדינת ישראל

"אנחנו חושבים יש לנו ביטחון במדינת ישראל, אבל אין לנו כלום, אנחנו נמצאים כעניים בפתח, היום תפסו את הרוצח של הרב שבח, והנה היום בא מישהו אחר רצח את הרב איתמר", אמר הרב מזוז.

ראש ישיבת כסא רחמים סיפר כי "הערבים היו שרים פעם: תהרוג לנו אחד יש לנו עוד אחד/ הפסוק אומר עליהם והוא יהיה פרא אדם, היה צריך לומר 'אדם פרא' אלא כל תואר שתיתן להם, הם ישארו פרא. ראיס- יהיה פרא ראיס, אדם- יהיה פרא אדם. מאז שאמרה עליהם התורה, והוא יהיה פרא אדם, בכל רגע ורגע הוא יהיה ונשאר תמיד פרא אדם, אף פעם לא יכול להיגמל מהפראות שלו".

הרב מזוז התייחס להירצחו של הרב שבח ואמר: "חשבון שמים אנחנו לא יודעים, על מה הוא כיפר בהסתלקותו, אבל כל זה יגיע לידי פירעון. יגיע הזמן שה' יפקוד את כל המעשים שלהם. כתוב כי דורש דמים אותם זכר,כביכול על ליבו של ה' מונחים כל ההרוגים שנהרגו על היותם יהודים, וה' ינקום את נקמתם. כולם יקבלו את עונשם וישלמו על זה. גם גרמניה תיתן את דינה. ומעל כולם אלו שמכחישים את מעשיהם, כמו פולין, מחוקקים עכשיו מי שיאמר שפולין אשמה בשואה יקבל מאסר, זה הרשעות הגדולה, בנו על אדמתם מחנות השמדה, איך אתם מסוגלים לשבת בשקט, תתנגדו לכך, כמו שמדינות אחרות התנגדו".

"כל יהודי שנהרג על קידוש ה' יש לו שכר עצום בשמים, הרוגי מלכות אין שום ברייה יכולה לעמוד במחיצתם. המנוח היה צדיק היה מוהל בחינם, היה עוסק בתורה, היה אדם מיוחד,וה' לוקח את הצדיקים דודי ירד לגנו לרעות בגנים וללקוט שושנים".

עם זאת, הרב מזוז הבהיר כי "כל זה לא פוטר אותנו מלהאשים את שרי הממשלה והמדינה, שמתייפייפים בעיני אומות העולם. אם גוי ירק עליך אסור להחזיר, אם זרק עליך אבן אסור להחזיר, מתי מותר לך אחרי שיהרוג אותך".

לגרש משפחות מחבלים

"​כאן תפסו את המחבל, והנה הגיע מחבל אחר שפגע בקדוש הרב איתמר בן גל. לכן זה לא מספיק, כשתופסים מחבל צריך לגרש את כל המשפחה שלו לחו"ל, לא נהרוג אותם וגם לא ניקח להם את הכסף, אבל כולם החוצה, החוצה. לא יתכן שאנחנו צריכים לממן פושעים, לממן רוצחים, אין דבר כזה, כולם מפחדים מהבג"ץ, אבל יבוא יום שהעם יתפוס את השלטון בשכל. זה הרוצח גדל ככה, כי חונך להרוג יהודים, כשהם לומדים חשבון, יש שם שאלה: היה מכונית אחת, והיו עשרה יהודים עוברים, דרסה שלושה יהודים, כמה יהודים נשארו? משום שהשנאה שלהם טבועה בדם, מניקים את בניהם שנאה. ביום שישי עומדים במסגד מדברים רע על ישראל. מה עשינו לכם?! פה הערבים חיים בצורה הכי טובה בעולם. תפסיקו להחניף, הערבים שעושים רע יגורשו".

לומר מזמור צא' בתהילים

הרב מזוז סיפר כי "הרב מרדכי אליהו היה גם הוא יתום, בגיל 11 אביו נפטר, והוא היה מעודד את היתומים היה אומר להם: 'גם אני הייתי יתום, אבל היה לי אבא, אבא שבשמים, ועם האמונה הפשוטה הזו הוא התחזק עלה ונתעלה ונעשה רב ראשי בישראל'

כדאי לעשות פעם בשבוע אחרי תפילה של שבת לומר מזמור צ"א ויהי נועם ויושב בסתר, זה מזמור נגד פיגועים, ודבר שני כל אדם שיוצא בבוקר לעבודה יתן פרוטה לצדקה, צדקה יכולה להגן ולשמור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כבוד הרב טועה ומטעה
במחילה | 13-02-2018 17:00
הרצח לא ארע במדינת ישראל אלא סמוך לאריאל שאינה חלק ממדינת ישראל. כל עוד הממשלה לא תחיל את הריבונות הישראלית על כל שטחי יהודה ושומרון זהו המצב.
גם אם יחילו את הריבונות ביהודה ושומרון
יפה יוסף | 11-06-2018 14:59
המצב ישאר אותו דבר.מה ההבדל? אנחנו ריבונים ביוש כמו שהמוסלמים ריבונים בהר הבית .זה שיהיה רשמית לא ישנה כלום.רק חייבים להפרד לגמרי!!! הקבה מברך את עם ישראל כמו שהבטיח בתורה ואנחנו נותנים את הברכה לערבים.הקבה לא יעבור על זה בשתיקה.הוא לא פרייאר.
2
כבוד הרב הוביל מפלגה כושלת
נותן עיצות? | 13-02-2018 19:12
שלא עברה את אחוז החסימה, והחלישה את כוחו של הימין. כניראה שלדעותיו אין יותר מידי שותפים וכך גם צריך להתייחס לדבריו.