כך אינסטגרם תגן על הפרטיות שלכם ברשת - סרוגים

כך אינסטגרם תגן על הפרטיות שלכם ברשת

הרשת החברתית הפופולרית בוחנת אפשרות חדשה שיודיע למשתמשים כשהסטורי שלכם מצולם על ידי מישהו אחר. המהלך נועד להגן על פרטיות הסיפורים הזמניים ברשת ולמנוע גניבות והפצות של התמונות המפורסמות

author-image
כך אינסטגרם תגן על הפרטיות שלכם ברשת
  הסוף לגניבות. עמוד הסטורי באינסטגרם (צילום: שאטרסטוק)

הסוף לגניבת הסטורי: אינסטגרם בוחנת כעת אפשרות חדשה שנועדה להגן על פרטיות הגולשים ברשת החברתית. העדכון מתייחס לפרסום הסטוריז- תמונות זמניות, שמוצגות רק לעוקבים של המפרסם ונעלמות אחרי 24 שעות- ובמסגרתו האפליקציה תעדכן את המפרסם בכל פעם שמישהו עושה צילום מסך לסטורי שלו.

ההתראה מוצגת ברשימת האנשים שראו את התמונה, ונראית כמו עיגול קטן העשוי קווים המופיע לצד תמונת הפרופיל של מצלם המסך. האפליקציה גם תזהיר את גנב התמונה, ומפרסמת מיד לאחר צילום המסך הודעה האומרת ש"בפעם הבאה שאתם תצלמו או תקליטו את המסך, האדם שהעלה את הסטורי יוכל לראות זאת ויקבל על כך הודעה".

כך נראה ההתראה שנשלחת למצלמי הסטורי (צילום: עמוד הטוויטר של אתר TechHolo)

באינסטגרם הודו כי לא מדובר בפתרון מוחלט למניעת גניבות, וברור להם שיש דרכים נוספות לעקוף את ההתראה ולצלם את הסטורי בכל זאת (כגון צילום הטלפון עם מצלמה אחרת), אך מקווים כי המהלך ישפר את פרטיות התמונות המיועדות למחיקה.

בשלב הזה המהלך נבחן באמצעות מספר מצומצם של משתמשים בארה"ב, ובתום הניסוי יוחלט האם להרחיב את האפשרות לכלל הציבור. על אף הרצון לשמור על פרטיות הגולשים, באינסטגרם גם בוחנים האם המידע החדש שמתקבל אצל משתמשים בנוגע לצילום הסטורי ישפיע על המעורבות שלהם ברשת החברתית, כאשר החשש הוא שההתראה תגרום לאנשים לפרסם פחות תמונות ברשת החברתית- ובמקרה כזה, ייתכן שהאפשרות החדשה תבוטל ולא תורחב. האם המהלך ישתלם? התשובה בסטורי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו