בעקבות הביקוש הרב: מחסור חמור בקרמבו בישראל

בעקבות הביקוש הרב: מחסור חמור בקרמבו בישראל

לאכזבת אוהבי הקרמבו הרבים: החורף לא יהיה כל כך קל להשיג את הלהיט המתוק של העונה. מאחר ויצרניות הקרמבו הגדולות בישראל לא עומדות בקצב הביקוש הגדול השנה ומתחילות לחלק לספקים אספקה בהקצבה, שמותירה עשרות מדפים ריקים

בשורות רעות לאוהבי הקרמבו
  קשה להשגה? (צילום: שאטרסטוק)

החורף רק התחיל וכבר הלהיט המתוק של העונה אוזל בקצב מסחרר מהמדפים ומותיר אחריו עשרות לקוחות וספקים מאוכזבים. על פי הדיווח בערוץ 2, יצרניות הקרמבו הגדולות בישראל: שטראוס ופלדמן לא עומדות בקצב הביקוש הגדול השנה ומתחילות לחלק לספקים אספקה בהקצבה. כבר בתחילת העונה נרשמה עלייה של 25% בכמויות הייצור של הקרמבו לעומת שנה שעברה, דיווחה חברת פלדמן.

"הדרישה בקפיטריה שלי הלכה וגדלה, ולא הצלחתי לספק את המוצר", סיפר משווק של קרמבו שטראוס לחדשות 2 Online. לדבריו, בחברה סיפרו לו כי מאות אלפי היחידות המיוצרות אינן מספיקות לביקוש, ולכן החלו לתת אספקה בהקצבה לספקים השונים. המפעלים בישראל מייצרים מדי יום בעונה מאות אלפי קרמבואים, אך מסתבר שזה עדיין לא מספיק כדי לספק השנה לכל עם ישראל קרמבו בהישג יד.

הצצה לייצור קרמבו: 

מגלידות שטראוס נמסר בתגובה כי "כמדי שנה עם בוא החורף, הישראלים מסתערים על נקודות המכירה והביקוש לקרמבו גדל משנה לשנה. אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת לעמוד בביקוש הרב ומייצרים מדי יום מאות אלפי קרמבואים. מפעל גלידות שטראוס ימשיך לייצר סביב השעון על מנת להמתיק את החורף לכל אוהבי הקרמבו בכל רחבי הארץ״.

מנכ"ל הגלידות של פלדמן מסר: "מתחילת העונה אנו עוקבים בשמחה אחר הביקושים ההולכים וגדלים בשוק הקרמבו לעומת השנה הקודמת, למרות שהחורף מסרב להגיע. הגברנו את כמויות הייצור על מנת להתאים אותם לביקושים. מבדיקות צרכניות בנקודות המכירה אנו למדים שיש לפלדמן קהל שבוי שמעדיף את הטעם הייחודי של מנבו פלדמן. בעונת הקרמבו הצריכה בישראל עומדת על כ-50 מיליון קרמבואים לעונה. הטעם המועדף הוא הווניל שמחזיק כ-60% מהמכירות. הישראלי אוכל כ-10 קרמבואים בעונה". מהחברה מציינים שנרשמה עלייה של 25% בכמויות הייצור לעומת שנה שעברה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו