מירי רגב: "בן גוריון ופרס מתהפכים בקברם" - סרוגים

מירי רגב: "בן גוריון ופרס מתהפכים בקברם"

שרת התרבות והספורט מירי רגב תקפה את ראשי מפלגת 'המחנה הציוני', בעקבות הודעתם כי יחרימו את הטקס שייערך ביום רביעי הקרוב לציון 50 שנה לשחרו יהודה ושומרון, הבקעה ורמת הגולן

author-image
מירי רגב: "בן גוריון ופרס מתהפכים בקברם"
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

שרת התרבות והספורט מירי רגב (הליכוד), תקפה לפני זמן קצר (שני) את ראשי מפלגת 'המחנה הציוני', בעקבות הודעתם כי יחרימו את הטקס שייערך ביום רביעי הקרוב לציון 50 שנה לשחרו יהודה ושומרון, הבקעה ורמת הגולן.

"אין עם בעולם שיש לו זיקה לארצו כמו שיש לעם היהודי ביהודה ושומרון, בקעת הירדן ורמת הגולן. הקשר הזה צריך להיות ברור ומעל לכל מחלוקת פוליטית", אמרה רגב.

רגב הוסיפה לתקוף ואמרה: "אני מתביישת שמפלגה שקוראת לעצמה המחנה הציוני מחרימה את הטקס הממלכתי לציון יובל שנים לחזרה שלנו לאזורים אלו. ראשי מפא"י מבן גוריון ועד שמעון פרס הבינו את הערך ההיסטורי והחשיבות האסטרטגית של חבלי ארץ אלו. היום הם מתהפכים בקברם נוכח אבדן הדרך של מפלגת העבודה"

מוקדם יותר (שני) פורסם כי בכירי מפלגת המחנה הציוני הודיעוכי בכוונתם להחרים את האירוע שייערך ביום רביעי הקרוב לציון 50 שנה לשחרור יהודה ושומרון, הבקעה ורמת הגולן.

באירוע היוקרתי, שנערך בהשקעה על סך 10 מליון שקלים ביוזמתם של שר החינוך נפתלי בנט ושרת התרבות מירי רגב, ישתתפו ראש הממשלה, יו"ר הכנסת, שרים, וסגל א',

על פי הדיווח בערוץ 20, ההחלטה של ראשי המחנה הציוני הגיעה, לטענתם, לאחר שמארגני האירוע לא הזמינו את יו"ר האופוזיציה, חבר הכנסת יצחק הרצוג או את יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי, לשאת דברים באירוע. לדברי כמה מהח"כים של המפלגה הם אף לא הוזמנו לאירוע.

מלשכת היו"ר גבאי נמסר בתגובה: "אם השתתפותנו אכן הייתה חשובה למארגני האירוע הם היו מזמינים את יו"ר המפלגה שהקימה יישובים באזורים האלה לשאת דברים. בינתיים, רק מי שלא הקים יישובים יישא דברים".

בניגוד לטענותיהם של אנשי המחנה הציוני, סמנכ"ל מועצת יש"ע, יגאל דילמוני, חשף את האמת ואמר כי חברי הכנסת של מפלגתם כן הוזמנו: "חגיגות יובל להתיישבות הן אירוע משמח לכל עם ישראל. מפלגת העבודה בעברה הקימה יישובים רבים ועל כך תודתנו החיובית. הח"כים צריכים להיות מוזמנים על ידי מרכז ההסברה, ולמיטב ידיעתי כולם הוזמנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מירי רגב קראה את כתבי בן גוריון כמו ביטן
| 26-09-2017 2:21