הגרלת מחיר למשתכן: מהי העיר הכי מבוקשת? - סרוגים

הגרלת מחיר למשתכן: מהי העיר הכי מבוקשת?

ההרשמה להגרלת מחיל למשתכן הסתיימה, ומסתבר שהערים המבוקשות ביותר למגורים הן ראשון לציון, הרצליה ומודיעין. בטירת הכרמל יש את הסיכוי הגבוה ביותר לזכייה

author-image
הגרלת מחיר למשתכן: מהי העיר הכי מבוקשת?
  (צילום אילוסטרציה: יעקב לדרמן/פלאש90)

ההגרלה הגדולה של תכנית ״מחיר למשתכן״ נסגרה אמש (א') בחצות. בסך הכל נרשמו 41,856 משקי בית זכאים, שהם למעלה מ90% מסך הזכאים.

עם סגירת ההגרלה אמר שר האוצר, משה כחלון: "הזוגות הצעירים הוכיחו שהם קבוצת הלחץ החזקה במדינת ישראל. הזוגות שלא זכו בהגרלה הזאת יזכו בהגרלה הבאה של 15,000 דירות נוספות. אנחנו לא נעצור ונציף את השוק בעשרות אלפי דירות מוזלות בכל רחבי הארץ. האמון של הזוגות הצעירים בתכנית מחמם את הלב".

הישראלים רוצים: ראשון לציון הרצליה ומודיעין

הישובים אליהם נרשמו המשפחות הרבות ביותר לפי סדר יורד הן: ראשון לציון (13,163), הרצליה (11,692), מודיעין (11,515), בית שמש (11,063), ויבנה (8,088).

בקרב היישובים המבוקשים ביותר על ידי משפחות בני מקום, נכללים: ראשון לציון, בית שמש, הרצליה, נתניה, חיפה ומודיעין.

מתוך כלל הישובים, הישוב עם יחס הזכייה הגבוה ביותר הוא הישוב טירת הכרמל, שם עמד פער מזערי של 25 לטובת הדירות. בשאר ערי הפריפריה, היו בממוצע 2 מתחרים על כל דירה. במשרד האוצר אומרים כי אחוז ההרשמה הגבוה מעיד על אמון גדול בתכנית.

כעת במשרד הבינוי והשיכון יערכו בדיקות מקיפות כדי להבטיח הגרלות הוגנות ומוצלחות. תוצאות ההגרלות יפורסמו בעוד יותר מחודש (14 באוג') ובמקביל יישלחו הודעות לנרשמים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו