כצל'ה על מפקדו לשעבר: מאיר דגן נחלש ונשבר! - סרוגים

כצל'ה על מפקדו לשעבר: מאיר דגן נחלש ונשבר!

התבטאויותיו של ראש המוסד לשעבר מאיר דגן בתקשורת, שמגלות כי מדובר באדם השייך לשוליים השמאליים של המפה, מאכזבת את ח"כ יעקב כץ: "מאיר דגן נשחק כמו מורו ורבו אריאל שרון. שניהם, היו מהלוחמים הגדולים למען זכותנו על ארץ-ישראל ולימים איבדו את החזון והאמונה בצדקת הדרך."

author-image
כצל'ה על מפקדו לשעבר: מאיר דגן נחלש ונשבר!
  נחלש? נשבר? מאיר דגן (יששכר רואס)

כצל'ה מאוכזב ממאיר דגן.

בעקבות התכופות והבלתי אחראיות של ראש המוסד לשעבר מאיר דגן, ביניהם, הצהרותיו על קבלת היוזמה הסעודית והתנגדותו להפצצת הכור באיראן, אומר יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה): "מאיר דגן נשחק כמו מורו ורבו אריאל שרון."

"שניהם, מפקדיי ואחיי לנשק, בעבר היו מהלוחמים הגדולים למען זכותנו על ארץ-ישראל ולימים איבדו את החזון והאמונה בצדקת הדרך."

"מאיר דגן, חלוש ושבור, מבקש לגרור עמו בחולשותיו את האומה כולה כפי שמשך אותה אחריו בגבורתו. הוא מאמץ יוזמות שפירושן חורבן והתאבדות של מדינת ישראל." אומר כצ'לה.

בתחילת השבוע, זכה האלוף במילואים, בפרס מוסקוביץ' לציונות על תרומתו לבטחון המדינה, אבל בימים האחרונים מתגלה פרצוף אחר של ראש המוסד לשעבר.

כל זמן היותו של דגן במוסד, הוא שתק, אבל מאז פרישתו מהתפקיד, הוא יצא בשורה ארוכה של הצהרות שנויות במחלוקת. בין השאר העריך דגן, כי אין לישראל אפשרות לעצור את תוכנית הגרעין האיראנית אלא רק לעכבה. תקיפה באיראן, תגרום למלחמה אזורית, ולא תשפיע בהרבה על תוכנית הגרעין.

"באין חזון יפרע עם! על כן מוטב לו למאיר דגן כי ישב ספון בהיכלו ויפסוק מהחלשת עם ישראל בשער בת רבים, לאחר שבמהלך חייו עמל לחיזוקו." אומר כצל'ה.

"לעם ישראל יש מנגנון טבעי להכין עצמו לתופעות של היחלשות מנהיגיו ועל כן מצמיח מקרבו מנהיגים חדשים האוחזים בשורשי החזון היסודי של האומה ושומרים עליה מפני נפילה לחולשות הנושרים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עכשיו מובנים הכשלונות בשנתו האחרונה בתפקיד
יאהוד | 02-06-2011 13:53
ככה זה כשמאבדים את האמונה. כשאין אמונה אין סיעתא דשמיא.