השדר נפרד מרשות השידור: בעולם חשבו שפרשנו מהתחרות

השדר נפרד מרשות השידור: בעולם חשבו שפרשנו מהתחרות

אמש בשידור חי באירוויזיון, נפרד השדר עופר נחשון מרשות השידור שסיימה באופן רשמי את שידוריה. הפרידה גרמה לעולם לחשוב שישראל פורשת מהאירוויזיון לאחר 44 שנה • צפו בתקרית המביכה

author-image
העולם מדווח: ''ישראל פורשת מתחרות האירוויזיון"
  אתר 'מירור' מודיע בדרמטיות על הפרישה של ישראל (צילום מסך)

בעת חשיפת הנקודות שישראל בחרה להעניק למדינות השכנות, בחר השדר עופר נחשון להיפרד מרשות השידור שסיימה באופן רשמי את שידוריה מול מיליוני צופי האירוויזיון בעולם. אך מחוות הפרידה הזו גרמה לעולם לחשוב, כי מדובר בפרישה של ישראל מהתחרות לאחר 44 שנה.

"זכינו שלוש פעמים עם 'הללויה', 'אבניבי' ו'דיווה'" אמר השדר נחשון בהתרגשות "אבל הערב זה הערב האחרון שלנו, בקרוב רשות השידור תסיים את שידוריה. בשם כולנו כאן ברשות השידור אני מבקש לומר- תודה לך אירופה על כל רגעי הקסם והזמנים הנפלאים, עובדי רשות השידור מודים לאירוויזיון ונפרדים".

הסאן הבריטי מודיעה על הפרישה של ישראל מהתחרות (צילום מסך)

אותה הפרידה מרשות השידור,  גרמה לעשרות כלי תקשורת בעולם לדווח על כך שישראל פורשת מהאירוויזיון בצירוף הסרטון בו נראה השדר נחשון נפרד מרשות השידור. עד כה ה"סאן" הבריטי, ב'מירור' וכלי תקשורת נוספים לא טרחו לתקן את ההודעה השגויה וגם מישראל טרם פורסמה הבהרה רשמית. שלום לעוד פייק ניוז, אנחנו עוד נשוב במלוא המרץ גם לאירווזיון הבא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כרגע אנחנו באמת לא חוזרים....
♫♪♫ | 14-05-2017 17:02
2
המשך...
♫♪♫ | 14-05-2017 17:04
וזאת משום שהרשות שמשדרת חייבת לשדר חדשות והתאגיד לא ישדר... ציטוט מיוויקיפדיה: "ישראל - בשל סגירת רשות השידור, ישראל לא חברה יותר באיגוד השידור האירופי. עד שיתברר אם תאגיד השידור כאן יכול להיחשב לחבר באיגוד (מאחר והוא נטול חטיבת חדשות. שזהו תנאי חברות באיגוד האירופי). ישראל לא יכולה להשתתף בתחרות עד להודעה חדשה." כך שאין זה שקר כרגע....