לקראת חג הפסח, קבלו הצעה לחופשה שלווה שמציעה חרות אמתית
ארץ ישראל יפה, טיולים, תוכן שיווקי

לקראת חג הפסח, קבלו הצעה לחופשה שלווה שמציעה חרות אמתית

אם אתם חובבי ים, שקט ושלווה, ואוהבים את הצפון - הפעם יש לנו הצעה מעניינת במיוחד לחופשת הפסח: מלון צמוד לחוף אבל בלי כל הרעש ופיצוץ אוכלוסין. כן, יש כזה דבר | סורגים לכם נופש

חירות אמתית: חופשת פסח שלווה ורגועה

לפני שנתיים וחצי התרחש במלון סי-לייף מהפך, כאשר המלון השתדרג בהשקעה לא-רגילה של 20 מיליון.

המלון, שממוקם על חוף אכזיב, היה בעבר מלון דירות ישן, עד שבשנת 2009 פשוט חדל מלפעול ועמד נטוש, עד השיפוץ החדשני שהפך אותו למלון יוקרתי.

בעוד זוגות או משפחות יוצאות לנפוש לרוב בערי תיירות מרכזיים כמו ירושלים, תל אביב או אילת – בחרו בעלי המלון סי-לייף לבחור דווקא את המיקום בעיר נהריה. כמובן שבחירת המיקום מעלה תמיהה לא קטנה.

איזו מן שלווה

לקראת חופשת הפסח, אנחנו מחפשים לכם את המלון המתאים לנופש אמתי, כזה שכולל בתוכו את האפשרות לנוח.

ההצעה שלנו: מלון סי-לייף שמתייחד בשלווה והרוגע שהוא משרה לאורחיו.

נוף הים שנשקף מבעד חלונותיו אינו הנוף הומה האדם שאנו רגילים מתל אביב או אילת שמלאים עד אפס מקום. מכאן הבחירה דווקא בעיר נהריה אל מול החוף שעמד שומם ומזמין לחוויה אינטמית מול גלי הים.

חוויה אישית על יד הים. מלון סי לייף נהריה

דווקא במקומות המרוחקים, ועוד בעיר נהריה, תמצאו את השלווה שחיפשתם. כאשר הכנרת וחופי הים תפוסים בדרך כלל, למצוא פיסת שקט, זו מציאה אמתית.

הקונספט הייחודי של המלון בא לידי ביטו גם בבחירת העיצוב שכל מטרתו להעניק לאורחים חוייה אחרת. השילוב בין הישן לחדש, חם לקר, יצר תחושה של פינוק ורוגע.

האדריכלים שעיצבו את המלון מחדש, בחרו בחומרים מנוגדים בכוונה. ככה תוכלו למצוא במלון עץ ובטון ליד ברזל ובמבוק, ופריטים שנאספו מרחבי העולם כמו שטיחים מאפגיסטן ושולחנות מאינדונזיה לצד אומנות ומלאכת יד ישראלית.

ככה נוצר לו מלון מודרני, אפשר להגיד "תל אביבי", יוקרתי ועם סטייל, אבל מרוחק מכל הרעש וההמולה של העיר.

איזו מן שלווה ולא עושים שום דבר? מגוון אטרקציות בצפון

ת'כלס, מה יש במלון?

מלון סי-ליייף משתרע על שטח עצום של 5 דונם וכולל 62 סוויטות הפזורות על פני ארבעה מבנים.

במסגרת אווירת הפינוק והרוגע, המלון מציע מתחם ספא רחב הכולל חדרי טיפול זוגיים, ג'קוזי, חדר מלח, סאונה יבשה ורטובה, בריכת זרמים, בריכה מקורה וחיצונית.

בנוסף, תוכלו למצוא בין שלושת בנייני המלון גם מסעדה ובריכה. הגן שבין מבני המלון והבריכה מקשרים בין כל היחידות שפונות, כמובן, לים הפתוח.

אטרקציות: לחובבי הפעילות הספורטיבית, בצמוד למלון ישנם מגרשי טניס וכדורסל, ובל נשכח שאנחנו כבר נמצאים בצפון: דרך המלון אפשר להזמין מגוון פעילויות שישנם באיזור, מג'יפים ועד טיול לראש הנקרה.

בקיצור, אם אתם חובבי ים, שקט ושלווה, ואוהבים את הצפון – הפעם יש לכם הצעה מעניינת במיוחד לחופשת הפסח. מידע נוסף אפשר למצוא כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו