הבית היהודי מפרסמת נתונים סופיים של המפקד - סרוגים

הבית היהודי מפרסמת נתונים סופיים של המפקד

בבית היהודי מפרסמים תוצאות סופיות של השלב הראשון במפקד. קצת יותר מ-28,000 מתפקדים, חצי מהם מתפקדים חדשים, רובם גברים, והמחוז הגדול ביותר במרכז

הבית היהודי מפרסמת נתונים סופיים של המפקד
  חצי מהמתפקדים חדשים. (מרים אלסטר/פלאש90)

המפקד בבית היהודי. מזכ"ל הבית היהודי ניר אורבך חשף היום נתונים סופיים על ספר המתפקדים החדש של המפלגה. לפי הנתונים שפרסם אורבך 28,112 איש התפקדו למפלגה.

אורבך טוען כי מדובר במפקד של שלושה חודשים ומדובר בקצב ההתפקדות המהיר ביותר בפוליטיקה הישראלית, אך יש לדייק, כי המפקד נפתח ביולי ולכן מדובר במפקד של חצי שנה, ולכן הקצב קצת איטי יותר. חצי מחברי המפלגה החדשים הם מתפקדים חדשים, והנתון שצריך להדאיג את בנט, מתוך 70,000 המתפקדים שהיו למפלגה בבחירות 2015, רק 14,000 חידשו את התפקדותם.

בנתונים, עולה כי הערים החזקות של המתפקדים הן ירושלים, פתח תקוה, צפת ונתניה. אך המחוז הגדול ביותר הוא מחוז המרכז ולאחריו יו"ש, צפון וירושלים רביעית. בין המתפקדים 57% גברים לעומת 43% נשים בלבד.

יש לציין כי כעת נסגר ספר המתפקדים לבחירות למוסדות המפלגה – מרכז המפלגה ומועצות הסניפים המקומיים, בחירות שיערכו לקראת סוף 2017. מי שיתפקד מהיום לא יוכל להצביע על המוסדות, או להגיש מועמדות לרשימה לכנסת, אך יוכל להצביע בפריימריז, לקראת הבחירות לכנסת ה-21.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מפלגת בנט שקד, לא הבית היהודי
| 19-01-2017 11:50