לראשונה המעצבת החרדית חנה מירלוס תציג בשבוע האופנה בישראל

לראשונה המעצבת החרדית חנה מירלוס תציג בשבוע האופנה בישראל

שבוע האופנה הכי נוצץ של ישראל- Gindi TLV Fashion, חוזר לתל אביב ועתיד להתקיים בסוף החודש הבא. ולראשונה תציג גם מעצבת חרדית את הקולקציה שלה בין שלל המעצבים המובילים בישראל

לראשונה בשבוע האופנה בישראל - מעצבת דתייה
  שבוע האופנה (צילום: שטארסטוק)

כבר חמש שנים של מסורת אופנתית מקיים שבוע האופנה גינדי תל אביב.

גם השנה כמיטב המסורת מעצבי העל של ישראל יתקבצו למסלול אחד והשנה לראשונה תצטרף אליהם המעצבת החרדית- חנה מרילוס. השבוע המדובר יתקיים בין התאריכים 1.2-29.1 ב-TLV Fashion Mall, קניון האופנה החדש והגדול ביותר בישראל שצפוי להיפתח לקהל הרחב כבר במהלך חודש פברואר.

הקולקציה של חנה מירלוס  תככב לראשונה בשבוע האופנה של ישראל (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

הקולקציה של חנה מירלוס תככב לראשונה בשבוע האופנה של ישראל (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

"בימים אלה אנו מגיעים לישורת האחרונה והחשובה של פרויקט-העל שבוע האופנה גינדי תל אביב 2017. שבוע האופנה מסמן עבורנו גאווה ליצירה ישראלית מקורית. אני שמח להוביל את שבוע האופנה ואת המעצבים הישראלים ומאחל לכולם בהצלחה". מסר מוטי רייף, יזם האופנה שמוביל את האירוע.

עבור חנה מירלוס,  זה ממש לא עניין חדש להציג את הקולקציה שלה על המסלולים המובילים והגדולים בין מעצבי על. רק בשנה האחרונה זכתה חנה להציג את הקולקציה שלה בשבוע האופנה לכלות של ניו יורק. אך ללא ספק ההתרגשות להציג את הקולקציה גם כאן בישראל ולהיות באופן רשמי בטופ של המעצבים בישראל.

חנה מירלוס בשבוע האופנה בניו יורק (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

חנה מירלוס בשבוע האופנה בניו יורק (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

השנה יצטרפו לראשונה יחד עם חנה מעצבי האופנה: ויוי בלאיש, אנה K, גליה להב, מעצבת התכשיטים קרן וולף ועוד רבים וטובים. שיציגו לצד המעצבים הוותיקים: גדעון וקארן אוברזון, גדי אלימלך, טובל'ה, שי שלום, עידן לרוס, משכית, נובורישדוג ועוד.

יזם האופנה רייף מספר כי השנה אירוע האופנה הגדול של ישראל. זכה בתמיכתם הכספית וחסותם של משרדי התרבות, התיירות והחוץ ובנוסף בתמיכתו של המכון לייצוא ועיריית תל-אביב-יפו, ללא ספק אנו מנחשים שיהיה אירוע נוצץ ושווה במיוחד ולא רק בגלל הפנינים והאבנים הנוצצות השזורות בשמלות הכלה של חנה.

הסגנון המייחד אותה -מתוך הקולקציה של חנה מירלוס (צילום מסך אינסטגרם)

הסגנון המייחד אותה -מתוך הקולקציה של חנה מירלוס (צילום מסך אינסטגרם)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו