תעלומה: מי פרץ למחשבי אגודת הסטודנטים בבר אילן? - סרוגים

תעלומה: מי פרץ למחשבי אגודת הסטודנטים בבר אילן?

סטודנטים באוניברסיטת בר אילן נדהמו לגלות כי אגודת הסטודנטים מפרסמת באתר האינטרנט שלה, קריאה להשתתף במפגן נגד גירוש 400 ילדי העובדים הזרים. באגודה הבהירו כי כי מישהו פרץ להם למחשב ושתל את המודעה שלא על דעתם. צפו בצילום מסך של המודעה שהוסרה.

author-image
תעלומה: מי פרץ למחשבי אגודת הסטודנטים בבר אילן?
  מי שתל הודעות? הגילדה (צילום מסך)

אגודת הסטודנטים החדשה של בר אילן, 'הגילדה', פרסמה באתר האגודה וכן בעמוד הפייסבוק שלה את תמיכתה במפגן כנגד גירוש 400 ילדי העובדים הזרים הלא חוקיים.

בהודעה בדף הפייסבוק של האגודה, צוין כי האגודה תומכת בהשארתם של 400 הילדים וכי גירושם הוא כנגד ערכי מדינת ישראל. בנוסף הזמינה האגודה את הסטודנטים להשתתף בהפגנה שתערך ביום שישי הקרוב בגן מאיר בתל אביב.

בהודעה שפורסמה באתר האגודה, ליד תמונה של ילד קטן בן של עובדים זרים נכתב: "ביום שישי 4/3/11 ניקח חלק בהפגנה, ונקרא לא לגירוש 400 הילדים של מהגרי העבודה. ההפגנה תתקיים בשעה 12:00 בגן-מאיר בת"א." נכתב בהודעה.

האירוע, מיותר לציין, עורר את זעמם של סטודנטים שמחו על העמדה אותה נקטה האגודה, תוך שהיא מתיימרת לייצג את דעותיהם של כלל הסטודנטים בקמפוס.

דוד, סטודנט בבר אילן, הגיב בזעם למראה הפרסום "לא ייתכן כי האגודה, אותה ממנים כל הסטודנטים, נוקטת צד במאבק הנמצא במחלוקת. לא מדובר פה חלילה במאבקים לגיטימיים, כגון מאבק לשיפור תנאיהם של הסטודנטים, ואף לא מדובר במאבק של הסטודנטים הלומדים עבודה סוציאלית אלא בהפגנה בעלת אופי פוליטי.

לא על דעת האגודה

אלא שבאגודה הבהירו כי הפרסום לא בא מתוך האגודה. מבירור של "סרוגים" עם דובר אגודת הסטודנטים אוראל להב, הוא מבהיר: "שיהיה ברור האגודה אינה מביעה תמיכה במאבק זה".

לדברי להב, האגודה לא עומד מאחורי הפרסום באתר: "גורמים שאינם מזוהים, נכנסו למחשב של האגודה ופרסמו את ההזמנה באתר ובדף הפייסבוק שלנו. הדבר נעשה ללא ידיעתנו. מיד עם היוודע העניין הורדנו את הפרסומים מהאתר ומדף הפייסבוק."

הפרסום באתר "הגילדה" לפני שהוסר: (צילום מסך)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו