הרבצ"ר על פקודת ההתנתקות: "צה"ל הוא מעל המשחק" - סרוגים

הרבצ"ר על פקודת ההתנתקות: "צה"ל הוא מעל המשחק"

הרב הצבאי הראשי, ת"א רפי פרץ, קורא לסטודנטים להעדיף את המעשה המוסרי הנכון מאשר לרדוף אחרי הכסף. לשאלת הסטודנט על המעשה הנכון בהתנתקות, ענה הרבצ"ר: "צה"ל היה לפני ואחרי ההתנתקות, צה"ל הוא מעל למשחק, וחזרתי אליו במיוחד כדי לשמור עליו מכל משמר."

הרבצ"ר על פקודת ההתנתקות: "צה"ל הוא מעל המשחק"
  פלאש 90

תא"ל רפי פרץ, הרב הראשי הצבאי, הרצה היום (חמישי) בפני סטודנטים של 'תוכנית הציונות הדתית' בקריה האקדמית אונו על האתגרים השונים בשילוב הראוי בין חיי אמונה לחיי מעשה.

הרבצ"ר עסק באתגרים השונים בשילוב הראוי בין חיי אמונה לחיי מעשה, כאשר הרב פרץ הדגיש את החשיבות של עשיית המעשה הנכון והלא נכון, כאשר הצדקה ומשפט צריכים להיות משולבים יחדיו.

הרבצ"ר שיתף את הסטודנטים בבעייתיות ובמורכבות שיש בתחומי העסקים והמשפטים, כאשר רבים וטובים יודעים לעיתים את האמת, אך פועלים אחרת בעקבות מניעים כלכליים. הרבצ"ר המליץ לסטודנטים למשפטים לעשות את המעשה הנכון והצודק ולא רק לרדוף אחרי הכסף.

בעקבות הצהרתו של הרבצ"ר בנושא הדביקות באמת ובמסורת, שאל אחד הסטודנטים לגבי מעורבותם של רבנים ואנשי המגזר הדתי בתהליך ההתנתקות, אשר לדעת הסטודנט היא בלתי מוסרית. הרב פרץ הגיב כי "צה"ל היה לפני ואחרי ההתנתקות, צה"ל הוא מעל למשחק, וחזרתי אליו במיוחד כדי לשמור עליו מכל משמר."

הרבצ"ר שוחח עם הסטודנטים על האתגרים הניצבים לפתחם של בוגרי הציונות הדתית בעת הזאת בכל הקשור לשילוב הראוי בין חיי אמונה לחיי מעשה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו