למה אני לא מצטרף לקמפיין הפופוליסטי נגד הממשלה? - סרוגים

למה אני לא מצטרף לקמפיין הפופוליסטי נגד הממשלה?

יש סיבות לכך שלא אני ולא חברי נצטרף ל"מחאה המתפשטת" למרות מצבנו הכלכלי. כשמסתכלים על המארגנים מתברר שמדובר בארגוני שמאל עם אג'נדה פלסטינית אוהדת, שמצאו סיבה למה צריך להפיל את ראש הממשלה בנימין נתניהו. ומי האשם האמיתי? יו"ר ההסתדרות.

למה אני לא מצטרף לקמפיין הפופוליסטי נגד הממשלה?
  אל תוותרו. נתניהו ושטייניץ (פלאש90)

החודש רעייתי מכרה את המכונית המשפחתית. מעתה כולנו נוסעים באוטובוסים. מצטמצמים, רבותי!

המצב הכלכלי הביא לכך שאחד המפרנסים (אני) לא מביא משכורות הביתה כבר 3 חודשים. ביחד עם עוד עובדים, מאותו מקום העבודה.

 מה לעשות המצב הכללי בעולם השפיע על רבים ממקומות התעסוקה ועל חלק מחברי גם במקומות אחרים.

קמפיין "התקשורת העויינת".

למרות המצב אף אחד מאיתנו איננו מתכוון להצטרף לקמפיין ה"זעם ציבורי "- כפי ש"מעריב" ו"ידיעות" מכנים אותו, בקמפיין החדש שהם מובילים להכנעת הממשלה.

לאחר שהצליחו להכניע את ביבי וברק בעניין הרמטכ"ל ולאחר מה שעוללו לביבי וישי בעקבות השרפה בכרמל. הם עוברים לשלב הבא. אבל אנחנו הקטנים לא אוכלים את הלוקשים שלהם.

זה זמן שאנחנו לא במקום ש"מעריב" ו"ידיעות" נמצאים שם. לא אז כשהובילו מסע ארצי עם "מטה  שליט" לעסקת שחרור מחבלים ולא במסע הנוכחי שמטרתו להוריד את נתניהו מהשלטון. ממילא איננו את הדאגה שלהם לנו- השכבות הנמוכות.

הרי אם נתניהו יענה לקריאתם  להיענות ל"לרחשי הצבור" הם יגידו שהוא "נכנע ללחצים" והוא "מזגזג" ואם לא יעשה כן יגידו שהוא ושר האוצר שלו "מנותקים מהעם"….

אנחנו  לא קונים את הספורים שלהם על  "תנועת המחאה" המתגברת ב"שטח". בינתיים אנו  רואים רק את "שטח" העמודים הכפולים בעיתוניהם-בהם מתרחשת  "המחאה צוברת התאוצה".

לא נשכח את הדיווחים שלהם על צעדת שליט שיצאה לדרך עם "עשרת אלפים" איש כדבריהם (לאחר שהודיעו על מליון איש בפייסבוק) ובסוף היו שם 840 משתתפים.

לאחרונה הם התקנאו במנסחי כותרות בעיתונות החרדית על "מחאה נמרצת של נאמני עמך ישראל" וכהנה וכהנה, דברי מליצה, שהחרדים בעצמם מתייחסים אליהם בסלחנות. רק  בצבור הרחב קונים את סגנון  הניו ז'ורנליזם של התקשורת העוינת , בהם מאמרי דעות והגיגים הופכים ל"חדשות" ועתונים הופכים לכרוזי מחאה.

מיהם מארגני השטח ?

יש עוד סיבות  לכך שלא אני ולא חברי נצטרף ל"מחאה המתפשטת" למרות מצבנו הכלכלי. גם אם ויקי כנפו תצטרף אליהם כפי שהודיעה וגם אם שוב תבצע מופע פרובוקטיבי.

כשמסתכלים על המארגנים מתברר שמדובר בארגוני שמאל עם אג'נדה פלסטינית אוהדת.

למשל יואל מהרש"ק שהודיע שיארגן את אגף המשימות של התנועה הקיבוצית שבראשו לטובת הקמפיין בהפגנות ומשמרות מחאה. הלה משרת את השמאל הקיצוני  כפרובוקטור קבוע.

לאחרונה ארגן מחאות נגד החרדים (גיוס), ארגן הפגנות למען עסקת שחרור מחבלים (שליט) ובעבר פעל ותמך בגרוש  היהודים (קטיף). מהרשק אמר בזמנו: "אם יהיה סרוב פקודה של חיילים לפנות נתנדב מהקיבוצים למלא את המשימה".

רונן צפריר  ז"ל ממשוב מולדת סיפר איך  מהרשק נתפש עם מסור ליד העצים בכפר הערבי.  בכל אותה עת סייע לדברר את טענות הפלסטינים על כריתת עציהם ע"י המתנחלים.

הדמות הנוספת – ראש הסתדרות הסטודנטים הארצית. איציק שמולי שבא מסמינר אורנים שבשליטת השמאל. עם הבחרו הודיע שילחם למען זכויות הילדים הזרים. לאחרונה האגודה שבראשותו הופכת לגוף פוליטי אקטיבי המתנגד לנרטיבים של הממשלה הנוכחית. בהפגנות נגד תקציבי תמיכה כלכלית לתלמידים בעלי משפחות בישיבות, בהפגנה לגיוסם לצבא עם יואל מהרש"ק ועכשיו המאבק האגואיסטי "בשם בעלי הרכב", נגד העלאת מחירי הדלק וכד'.

למחאה מצטרפים גם הגופים של "הקרן החדשה". מדובר בגופים עתירי ממון ממדינות אירופה העוינות את הממשלה הנוכחי הישראלי שיעשו הכול כדי להפילו.

אתמול הודיעו האגודה לזכויות האזרח (?) שתי"ל וידיד שיצטרפו לפעילות נגד הממשלה. שניים מהם עמדו מאחורי ויקי כנפו במסעה הקודם והמיוחצן אל מול נתניהו  בתפקידו הקודם.  

דמויות מרכזיות בקמפיין

עכשיו נגיע לדמות המרכזית-עופר עיני- ממפלגת העבודה הפורשת. הוא הרי הודיע לפני כחודשיים שאם לא תהיה התקדמות במו"מ עם הפלסטינים על ה"עבודה" לצאת מהממשלה.

האם המסע הנוכחי לא בא לשרת את האינטרסים הפוליטיים –אידיאולוגיים שלו-שלה? לדידינו, ה"התקדמות" עם הפלסטינים חלילה הרי  תביא לשכול וטרור לרבים בעמנו.

החולצות הכחולות של תנועת הנוער העובד והלומד-אותה הם  מסבסדים  משתתפות  בהפגנות שמאל קיצוניות למען הפלסטינים. גם עכשיו הם יפגינו ביום שישי בצמתים-הפעם נגד הממשלה.

תחקיר קצר אישי על עיני המצטייר כאיש אפור מגלה  חובב חיים טובים לא קטן. להלן משכורתו של האיש עם ה"דאגה לנושאים הסוציאליים" ו"מצוקת הצבור". את המשכורת  הוא  גובה ממיסי החבר של העובדים- גם הפשוטים במשק.  שכרו עומד על 34 אלף לחודש.לא רע במושגי עובדים.

עת מצוקה במשק? לא אצל עופר עיני. לאחרונה התבשרנו באתר נדל"ן שהוא קנה דירת יוקרה ברמת השרון בשלושה מליון ש"ח.

עוד איש מרכזי במאבק ה"המונים הרעבים". שלמה בוחבוט.  איש מפלגת העבודה שכבר יושב שנים על משכורות ענקית של ראש עיריה בעיר קטנה בצפון שהייתה מועצה והפכה לעיריה עם משכורות גבוהות לראשיה.

בעיתון הארץ התפרסמה תמונותו של הג'יפ המפואר ממנה ינהל את מאבק פורשי העבודה נגד ממשלת נתניהו בכסות השלטון המקומי.

אנשי קדימה דוברי המאבק

נחמן שי. דוברה המרכזי של קדימה מקבל מקופת הצבור 53 אלף ₪ לחודש. האיש לא חשב לרגע לבטל את הסדר הקומבינה שבו שירת רק 3 שנים בדרגה ייצוגית של תא"ל כדובר צה"ל. אבל הפנסיה שלו כאילו לחם  -בשורות צה"ל-  8 שנים , מה שמזכה אותו בפנסיה מצה"ל לכל חייו.

את הקומבינה הזו שלו עוד ילמדו בבתי הספר של ההסתדרות והוועדים החזקים במשק. במובן מסוים הלך הזרזיר אצל העורב.

דליה איציק. הו, דליה איציק, פטרונית ההמונים. נו באמת, היא ומפלגתה קדימה ושורת מורשעי הצמרת –דואגים להמונים? ממש.

בנוסף לפנסיה שלה מעירית ירושלים היא יושבת על משכורת מאד מכובדת מהכנסת. זוכרים את התיקונים בביתה?  

זאת היא,דליה איציק , כשהיא שומעת את השם ביבי, עיניה רושפות משנאה.

קריאה לחברי הכנסת בקואליציה!

אל תצטרפו להצהרות ולהבטחות פופוליסטיות שניתן לוותר על המיסוי.  סטנלי פישר וכמעט כל המומחים הכלכליים אומרים, שאם איננו רוצים לגמור כמו אירלנד, ספרד, איסלנד ויוון, שהגיעו לפשיטת רגל, אסור לנו לרוקן את הקופה הציבורית.

צאו להסביר לציבור את מדיניות הממשלה.  רסקו את ההסתדרות הפוליטית.  שיברו את השביתה הבלתי חוקית ובלתי מוסרית.  אין תקדים להכרזת סכסוך עבודה על העלות מחירים.  זו אינה בסמכות ההסתדרות.  צאו לשטח כפי שאתם יודעים לעשות בימי הפריימריז וגייסו את ההמונים.

על פי הצהרות כמה מאנשי התקשורת (ערוץ 10 ועוד) המיליטנטיים הם מעודדים חסימת צמתים בלתי חוקית.

יש חוק בישראל.  הוא הופעל – באכזריות רבה – נגד מתנגדי הגירוש מגוש קטיף, כולל הכנת בתי כלא לאלפים.  המאבק של אז היה יותר מוסרי, צודק ואידיאליסטי ממאבקם של צבועים אלה.

אשר על כן אנו מצטרפים פה אל עצומה הקוראת לח"כים בליכוד להפסיק את העליהום על שר האוצר ורוה"מ.  אל תתנו חרב בידי מתנגדי הממשלה!  שמרו על קופת מדינת ישראל בפני המצב הכלכלי הקשה בעולם!

יש לצאת בהתקפה על ההסתדרות.  היא זו שסחטה תקציבי מדינה בהסכמים שערורייתיים עם המגזרים החזקים במשק – תוך איומים בהשבתת השירותים המרכזיים ובפגיעה בחיי היום-יום שלנו הפשוטים.

לאחר שההסתדרות רוקנה את קופת המדינה, היא גם מתנגדת כעת להעלאת מיסים.  האנשים הפוליטיים האלה מתנהגים כמי שלא איכפת להם שקופת המדינה תקרוס לגמרי (ועימה הממשלה, כמובן).

לאחר שהעניין יסתיים – בואו בחשבון עם עיני וההסתדרות.

הגיע הזמן לעודד את העובדים הלאומיים חברי ההסתדרות לעבור לגופים האלטרנטיביים.  יש לחוקק חוק שמעניק חופש התארגנות אמתית, המשחרר כל עובד להפנות את דמי הארגון לכל ארגון שחפץ בו.

==

סא"ל (מיל') מאיר אינדור הוא יו"ר ארגון אלמגור של נפגעי פעולות האיבה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד עיל ההשקעה הטובה והמיוחדת!!! כל הכבוד
יוסי | 10-02-2011 15:46
אתם צודקים במאה אחוז זו דעתי בכל הנושא שמבלבלים אותנו בזמן האחרון בתשקורת. תודה סרוגים טוב שיש אתכם
2
לא מתאים לתקשורת להיות כל כך ממוקדים ואמיתיים>
שלומיאל | 10-02-2011 15:48
אתם לא מקבלים כסף מהקרן החדשה ימח שמם? כל הכוב ד אתר סרוגים שהכרתי בזכות לינק מאתר אחר.