מלכיאור: חברות הגז יעשו הכול כדי לסכל החלטת הממשלה - סרוגים

מלכיאור: חברות הגז יעשו הכול כדי לסכל החלטת הממשלה

חבר הכנסת לשעבר, הרב מיכאל מלכיאור, מרוצה מאוד מהחלטת הממשלה על אימוץ מסקנות ועדת ששינסקי אך הוא חושש "שצבא הלוביסטים השכירים ועורכי הדין של תאגידי הגז" יסכלו את ההחלטה. "לפני שמונה שנים הצליחו תאגידי הגז לחסל בוועדת הכספים של הכנסת החלטה דומה".

מלכיאור: חברות הגז יעשו הכול כדי לסכל החלטת הממשלה
  פלאש 90

הרב מיכאל מלכיאור העומד היום בראש פורום פעולה אזרחית מרוצה מהחלטת הממשלה בנושא אימוץ מסקנות ועדת ששינסקי.

לפי מסקנות הוועדה ייהנו כלל תושבי מדינת ישראל, שייהנו מהמס הנוסף שייכנס לקופת המדינה. היזמים ומחזיקי ניירות הערך של חיפושי הנפט והגז שנפגעו מהחלטת הוועדה, ובהם יצחק תשובה, יצאו במאבק נגד המסקנות

חבר הכנסת לשעבר הרב מלכיאור אמר כי החלטת הממשלה לאמץ את החלטות וועדת ששינסקי הינה "צעד חשוב נוסף בדרך לחלוקה צודקת של משאבים לאומיים ושמירה על האינטרס של הציבור"

עם זאת, הוא חושש, שתאגידי הגז ימשיכו לפעול כדי לסקל את החלטות הממשלה. "אסור לשכוח שבדיוק לפני שמונה שנים הצליחו תאגידי הגז לחסל בוועדת הכספים של הכנסת החלטה דומה של הממשלה.

"אנו יודעים שבשבועות הבאים יעשו ראשי חברות הגז כל שלאל ידם במסדרונות הכנסת – כדי לסכל שוב את החלטת הממשלה."

מלכיאור הוסיף ואמר כי הציבור צריך לפעול נגד "ניסיונות הסיכול של צבא הלוביסטים השכירים ועורכי הדין היקרים של תאגידי הגז. אני מקווה שחלפו הימים בהם נמסרו נכסי מדינה לתאגידים תמורת נזיד עדשים, מאחרי גבו של הציבור – ועל כך מגיעות ברכות לממשלת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מחלל שם שמים ברבים וגזלן מדאורייתא,מי שפרע מדור המבול..
משקיע נגזל | 24-01-2011 10:31
ביום כיפור לא אסלח לך,והלוואי שתקבל דינך מן השמים על מה שעשית,אמן
2
המשקיעים פותו להשקיע ע"י הצגת מצג שווא של הטבות מס
משקיע | 24-01-2011 10:41
ומיסים נמוכים וכאשר הצליחו בוטלו כל הטבות המס והמיסים הועלו בדיעבד. ב2007 הממשלה קראה קריאה נואשת למשקיעים שיבואו לחפש גז. הדבר היחיד שהיה חשוב בזמנו זה לא הכסף אלא הביטחון האנרגטי. 3 שנים לאחר מכן ובניגוד להתחייבות מפורשת נשכחה המטרה ונשכחו ההבטחות. וישמן ישורון ויבעט. להחיל את המסקנות על מאגרים שכבר התגלו זה גזל ושום תועלת לא תצמח לעם ישראל מהגזל הזה.