שמאל חד"ש? בורג קורא לאיחוד העבודה מרצ וחד"ש - סרוגים

שמאל חד"ש? בורג קורא לאיחוד העבודה מרצ וחד"ש

אברום בורג מזהה את השבר בשמאל וקורא לייצר מפלגה חדשה שתורכב ממפלגות השמאל: העבודה, מרצ וחד"ש. "אל תנסו לתפוס את הרוח שברק השאיר אחריו, הפנו לו עורף והקימו את קואליציית העבודה, מרצ וחד"ש וצאו לדרך חדשה. גוש שמאל גדול מול כל השאר".

שמאל חד"ש? בורג קורא לאיחוד העבודה מרצ וחד"ש
  פלאש 90

הקריאה הזו הייתה צפויה. אברום בורג, משיירי השמינייה של מפלגת העבודה קורא לאיחוד מפלגות השמאל לגוש אחד שיתמודדו בבחירות הבאות עם גוש הימין.

בורג כתב את הדברים בטור באתר Ynet שם הסביר כי אין מנוס פוליטי מלהקים דרך חדשה לגוש השמאל. "זה הזמן לתת יד יחד, לסלק את השאריות מהדרך ולצאת לדרך חדשה", כתב בורג שהזהיר את חבריו מהניסיון להתמודד לכנסת הבאה עם מספר מפלגות שונות המייצגות את השמאל הישראלי.

"הנה הם כבר חוזרים למלים הישנות. לחברים הישנים. די כבר. הגיע הזמן להתעלות מעל לכל המבנים העבשים. להקים חלופה אמיתית של שמאל נוקב, מדויק, אמיץ."

והחלופה היא איחוד של מפלגות העבודה (מה שנאשר ממנה), מרצ ואפילו חד"ש. "שותפות יהודית ערבית מלאה, בלי שום "אבל". דמוקרטיה ל"כל אזרחיה". סוף מוחלט לכיבוש בלי דילים ונוסחאות מפותלות, בלי גושים ובלי גרורות. וכלכלה חברתית של ממש. אל תנסו לתפוס את הרוח שברק השאיר אחריו, הפנו לו עורף והקימו את קואליציית העבודה, מרצ וחד"ש וצאו לדרך חדשה. גוש שמאל גדול מול כל השאר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו