שי גבסו הופיע בפני ילדי עמותת "חברים לרפואה" - סרוגים

שי גבסו הופיע בפני ילדי עמותת "חברים לרפואה"

שי גבסו וטומי אלתגר נפגשו בקריה האקדמית אונו כדי לשמוח עם ילדי "חברים לרפואה". אגודת הסטודנטים: "מקווים להתמיד באירועים כגון אלו, תודה גדולה נתונה לזמר שי גבסו, מחוותו המיוחדת ריגשה את הילדים ואותנו".

שי גבסו הופיע בפני ילדי עמותת "חברים לרפואה"
  מחבקים את הילדים (דוד אסולין)

הפנינג המוני ומיוחד נערך לאחרונה לילדי עמותת "חברים לרפואה", בקמפוס הקריה האקדמית אונו. הילדים נהנו בהפנינג מדוכני מזון, מוסיקה, עמדות משחקים ואטרקציות נוספות.

באירוע השתתף כוכב תוכנית הריאליטי "הישרדות"- טומי אלתגר, שהגיע לצילומים, משחקים וחתימות עם הילדים. לאחר מכן צפו הילדים בהופעה אומנותית של הקוסם אורן בבלי.

שיאו של האירוע היה בהופעת אורח מיוחדת ובהתנדבות של זוכה "כוכב נולד" – הזמר שי  גבסו שריגש את הקהל בשיריו הידועים. הקהל הרב שהורכב ברובו מילדי העמותה, בני משפחותיהם והמדריכים, השיבו לגבסו אהבה רבה ושרו לו את שירי המוראל הידועים של "חברים לרפואה". גבסו המופתע, הודה לקהל על המחווה הלא צפויה ובסיום המופע קיבל תעודת הוקרה על הופעתו ממנהלת הפעילות בעמותה.

האירוע ושיתוף הפעולה עם עמותת "חברים לרפואה"- שהינו ארגון המסייע לחולים ולבני משפחותיהם בנטל הנופל עליהם,  נערך ביוזמת אגודת הסטודנטים בקריה האקדמית אונו, כהמשך לפעילויות ואירועים חברתיים נוספים שערכה לאחרונה.

בקריה האקדמית מסבירים כי מדובר בחלק ממהלך חברתי אותו מובילה האגודה אשר חרתה על דגלה לראות בצעירים את דור העתיד של המדינה, "הצריכים להוביל לשינוי וצדק חברתי בחברה הישראלית", כדבריהם.

יעקב שטרן, דובר אגודת הסטודנטים בקריה האקדמית אונו, אומר הערב בשיחה עם סרוגים כי "שמחנו על הזכות שנפלה בחלקנו לשמוח ולארח את הילדים המופלאים של העמותה החשובה, נמשיך בעזרת ה' גם בעתיד, בשיתוף הפעולה המרגש".

ילדי עמותת "חברים לרפואה" (דוד אסולין)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו