האלימות בלוד נמשכת: משרד מכירות הוצת על רקע עברייני - סרוגים

האלימות בלוד נמשכת: משרד מכירות הוצת על רקע עברייני

הפשיעה והאלימות משתוללים בלוד, באין מפריע. הקרבן הפעם היה משרד מכירות של פרויקט מגורים לציבור הדתי, שהוצת במהלך סוף השבוע בלוד. יו"ר המטה לביטחון לוד אסף וייס: "ההצתה לא תרתיע אותנו לפעול ולהוביל לשינוי חברתי כנגד האלימות בעיר".

author-image
האלימות בלוד נמשכת: משרד מכירות הוצת על רקע עברייני
  תוצאות ההצתה בלוד

הפשיעה ומעשי האלימות בעיר לוד כבר הפכו לשגרה, למרות פלוגות מג"ב שמסתובבות בעיר, העבריינים ממשיכים במעשיהם כמעט כרגיל. בסוף השבוע האחרון הוצת משרד מכירות של פרויקט המגורים לציבור הדתי לאומי בלוד. המשטרה בודקת את המניע למעשה, אבל לא שוללת גם את הכיוון הלאומני.

משרדה של חברת "קרדן" נמצא באזור עיר העתיקה  של לוד, ומשמש כמשרד מכירות עבור פרוייקט הדיור החדש בעיר למשפחות מהציבור הדתי לאומי. באזור זה מתגוררות  כבר כ-75 משפחות דתיות מבני הגרעין הדתי לאומי שבחרו לגור בלוד, על מנת לחזק את הנוכחות היהודית במקום. סך כל המשפחות הדתיות לאומיות בלוד, מונה כ-300, ונוכחותם מורגשת בעיר היטב.

בערב ההצתה, נכח שומר המרכז וראה מספר צעירים בורחים מהמקום לאחר השריפה. בהמשך, המשטרה הגיעה והתחילה לחקור את האירוע. נזק כבד נגרם למשרד המכירות.

אסף וייס, יו"ר מטה לביטחון לוד סיפר על המצב בעיר: "בשביל להביא ביטחון אישי לתושבי לוד, לא חייבים לחכות להחלטת ממשלה. לעירייה ולמשטרה  יש את היכולת להפסיק את הפשיעה בעיר אך הם לא עושים זאת. העובדה לכך: היריות, הזיקוקים והנפצים אשר מתפוצצים מדי ערב בעיר ומוגדרים על פי כל הקריטריונים כאמצעים בלתי חוקיים."

וייס הוסיף: "שריפת משרד המכירות לפרויקט עבור הציבור הדתי לא ירתיע אותנו להביא עוד משפחות לשכונה. הגרעין הדתי לאומי הצליח בשנים האחרונות להביא מאות משפחות ללוד במטרה לחזק את המקום. ההצתה לא תרתיע אותנו לפעול ולהוביל לשינוי חברתי מול האלימות בעיר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו