הסינים משקיעים מיליארדים לרדוף את מתרגלי הפאלון גונג - סרוגים

הסינים משקיעים מיליארדים לרדוף את מתרגלי הפאלון גונג

מסמכים פנימיים של המפלגה הקומוניסטית הסינית חושפים כי המשטר הסיני החל במבצע חדש ל"חינוך מחדש בכפייה" של עשרות מיליוני מתרגלי פאלון גונג בסין, בעלות של עשרות מיליארדי דולרים. יותר מ-30 מיליון איש יעברו סדרות עינויים ושטיפות מוח כדי להיות נאמנים למפלגה הקומוניסטית.

author-image
הסינים משקיעים מיליארדים לרדוף את מתרגלי הפאלון גונג
  שוטרים סיניים עוצרים מתרגלת פאלון גונג בכיכר טיאננמן

סדרת מסמכים פנימיים של המפלגה הקומוניסטית הסינית (מק"ס) שחלקם פורסמו באינטרנט חושפים מבצע חדש שנועד לשנות בכפייה את אמונתם של מתרגלי הפאלון גונג בסין.

למי שלא מכיר את הארגון, הפאלון גונג (או הפאלון דאפא) היא שיטת תרגול ומדיטיציה שמטרתן להשרות שלווה ורוגע על המתרגל. מכיוון שהארגון צבר לו תומכים וחברים רבים בסין, כ-70 מיליון איש, ראה בו המשטר הסיני הקומוניסטי איום, והחל לרדוף את חבריו, בשיטות שונות ואכזריות.

מטרת המבצע הנוכחי היא "טרנספורמציה" ("שינוי" באמצעות עינויים ושטיפת מוח) של 75 אחוז ממתרגלי השיטה המוכרים למשטר בסין. לפי הערכות אחרונות מדובר בכ-30 מיליון איש המתרגלים את השיטה בסין, (פי 4 מאוכלוסיית ישראל!), שנשארו נאמנים לארגון, על אף 11 שנים שבהן מנסה המשטר הסיני להכחיד את מתרגלי השיטה בסין.

המבצע קורא לכוחות הביטחון הסיניים להיכנס ל"כפרים ובתים", "לחנך ולכבוש" את מתרגלי הפאלון גונג. הכוונה היא לאלץ את מתרגלי השיטה, בכוח ובעינויים, להתכחש לאמונתם ולהצהיר נאמנות למפלגה הקומוניסטית הסינית. כחלק מהליך הטרנספורמציה המתרגל עובר עינויים פיזיים ופסיכולוגיים.

חברי הארגון נכלאים ונשפטים למוות, כשאבריהם משמשים לתרומת אברים ("קצירת אברים"). אחרים מעונים בשיטות קשות שגורמות לעיתים לנכות לצמיתות. נשים מוכנסות לתאי אסירים ונאנסות באכזריות. לעיתים נאסרים קרובי משפחה של חברי הארגון כדי להפעיל עליהם לחץ לנטוש את הכת.

"המסמכים האלה קוראים להתחיל במעקבים, חטיפות בלתי חוקיות, עינויים פיזיים והתעללות פסיכולוגית בקנה מידה מסיבי. המשטר הסיני רוצה לשלול מאנשים באמצעות עינויים את שאיפתם להיות ישרים, טובי לב וסובלניים", אמר דובר הפאלון גונג ארפינג ג'אנג, והוסיף כי "ההתרחשויות ברחבי סין כאילו נלקחו ישירות מ-'1984' של אורוול".

עלויות המערכה

המסמכים חושפים כי עלויות המבצע מגיעות לעשרות מיליארדי דולרים. אחד המסמכים שמגיע מהעיר שינג-לונג בפרובינציית סצ'ואן חושף כי העלות הממוצעת לטרנספורמציה של מתרגל פאלון גונג אחד היא 45,000 יואן (6,750 דולר), בעוד התמ"ג לנפש בסין היה 6600 דולר ב-2009.

בהתחשב בכך שמספר מתרגלי הפאלון גונג בסין נע בין 20 לבין 40 מיליון איש, הסכום הכולל מגיע לעשרות מיליארדי דולרים. במסמכים ישנה קריאה להגדיל את תקציב הפעולה נגד הפאלון גונג.

המסמכים שדלפו לאינטרנט:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בישראל, יצאה תנועת "יד לאחים", הפועלת נגד המיסיונריות,
אסף צדרבוים | 07-11-2010 23:29
לא ברור לי למה באתר של דתיים לאומיים המאמינים בקדושת התורה צריכה להופיעה כתבה חיובית אודות כת מסוכנת לחיי הנשמה של כל אדם מישראל... תמוה...
2
למי שרוצה עוד מידע...שיחקור בנושא.
אסף צדרבוים | 07-11-2010 23:33
אני חקרתי ומצאתי שזו כת ענקית. יש לה עיתון בשם אפוק טיימס שנראה כלפי חוץ תמים והומניטרי. הוא מחולק חינם בעיקר בתל אביב ומטרתו הנסתרת היא להפיץ אווירה חיובית עבור הכת הטמאה הזו. כל מי שמבין מעט מן המעט בענייני כתות רוחניות מזרחיות, מריח פה סרחון עצום, ונקווה שאין נשמות מישראל שנפלו ברשתם השקרית. חבל שמערכת סרוגים לא מפרסמת מחקר תורני בנושא.
3
תיקון טעות
אסף צדרבוים | 08-11-2010 9:10
בעקבות שיחה עם מערכת האתר התברר כי הרב אורי שרקי שליט"א שותף בהפגנה נגד המשטר הרצחני בסין. על כן מסתבר כי הענין אינו "מסריח כל כך" כמו שסברתי בתחילה. אם אדם נעלה כרב אורי ומיכאל פואה גם כן, בענין...הרי שוודאי יש צד לסייע בצעקה העולמית האנושית נגד המשטר האפל והרצחני בסין.
4
doctormcmahonhospitalservices@gmail.com
DR MCMAHON HOSPITAL | 11-07-2023 5:51
שירותי בית החולים MCMAHON doctormcmahonhospitalservices@gmail.com וואטסאפ +4368860326436 VK.com+4368860326436 טלגרם +4368860326436 בית להשתלות כליה וניתוחים משרד הטפסים שלנו ממוקם בהודו בעוד המשרד שלנו הערה: אנו קונים במחיר טוב של $600,000 USD, יש לנו גם סניפים במלזיה, ארהב, דרום אפריקה, ברזיל, גרמניה, אוסטריה, ספרד, רוסיה וכו'. להלן הדרישה של בית החולים שלנו לפני שנוכל לקנות ממך. הערה: לינה, האכלה, כרטיס טיסה וטיפול רפואי יטופלו על ידי בית החולים באופן חופשי. אנו מבטיחים לך טוב ונותנים לך סיפוק מירבי. דר מקמהון