שטבון לח"כ נחמן שי: "איבדתם כל רגש אנושי" - סרוגים

שטבון לח"כ נחמן שי: "איבדתם כל רגש אנושי"

בעימות הבוקר (חמישי) בערוץ 10, מתח ח"כ יוני שטבון ביקורת חברי הכנסת מהשמאל על פגישתם אתמול עם אבו מאזן. שטבון: "רעיון שתי המדינות קרס, זו איוולת מדינית שסופה ידוע מראש"

author-image
שטבון לח"כ נחמן שי: "איבדתם כל רגש אנושי"
  ח"כ נחמן שי ושטבון. ראש בראש (צילומים: פלאש 90)

אתמול (רביעי) נפגשו חברי כנסת מהשמאל עם אבו מאזן כחלק מפעילות השדולה הפרלמנטארית לקידום רעיון שתי המדינות. במפגש השתתף גם חבר הכנסת נחמן שי ממפלגת העבודה, עימו התעמת הבוקר (חמישי) בערוץ 10 ח"כ יוני שטבון מהבית היהודי. שטבון ביקר את שי וחבריו ואמר: "עוד אנחנו קוברים את סנ"צ מזרחי הי"ד שהותיר אחריו יתומים ואלמנה, אתם נפגשים עם יו"ר רשות הטרור. איבדתם כל רגש אנושי, האובססיה שלכם למדינה פלסטינית מעבירה אתכם על דעתכם".

ח"כ שטבון טען כי "רעיון שתי המדינות קרס, זו איוולת מדינית שסופה ידוע מראש – הפיכת קיני הטרור הפלסטיני לצבא מרצחים לגיטימי. חזון השמאל מוביל אותנו לדיראון עולם, ומקומו בפח האשפה של ההיסטוריה". שטבון הדגיש כי "האשמה מצויה גם במחנה הלאומי, הימין כל השנים ידע רק להתנגד לסכנת שתי המדינות ולא השכלנו להעמיד אלטרנטיבה ראויה. לא עוד, הגיעה העת לחלופה מדינית שפויה, מדינה אחת בין הירדן לים שתבטיח את ביטחון אזרחי ישראל. התהליך צריך להיות הדרגתי, שתחילתו בהחלת ריבונות ישראלית ביו"ש".

שטבון התייחס גם לשאלה הדמוגרפית ואמר כי "אל תאיימו עלינו בשדים דמוגרפיים, בין הירדן לים רוב מוצק של שני שלישים יהודים. נכון, הגדלת המיעוט הערבי תאתגר אותנו. אבל עדיף אתגר דמוגרפי, על פני סכנה קיומית של מדינה פלסטינית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
רעיון 2 מדינות הוא זה שיציל אותנו מאבדון-א"י השלמה לצער
גיימס הטפילד | 17-04-2014 13:59
י הרב אינה חזון ראלי בשלב זה של ההיסטוריה כך חושב רוב העם
2
מה הקשר בים הפגישה לפיגוע?
freebird | 17-04-2014 15:39
מספיק לקרוא לאבו מאזן ורש"פ טרור! זה שקר. האיש מתנגד לטרור וחובה להיפגש עמו. לפי שטבון מי שעשה את הפיגוע זה השמאל והרש"פ. זה שקר. עשו אותו אנשים שרוצים רק שפיכות דמים משני הצדדים אנו הורגים בהם על בסיס יום יומי. ואיני שמאלן יפה נפש. כשצריך אז נלחמים ומקביל מנסים לדבר כדי להציל חיים.
3
נחמן : בא תלמד שיעור בדמוגרפיה
שלמה מי-ם | 17-04-2014 15:39
לי ולח"כ שטבון יש ילדים ב"ה יותר מצאצאיך לעוד 100 שנה. לפי דרכך והתנהלותך גם אם תתן להם היום מדינה כמו שהם רוצים - בעוד 100 שנה הם יהיו רוב גם במרכז הארץ ואת צאצאיך יזרקו לים (תלמדו אותם לשחות).
4
חבל שלא שמעתם מה אמר בנט
sapiens | 17-04-2014 23:51
על שתי מדינות. הוא אמר שבעבר הם היו מדברים על שתי מדינות לשני עמים אולם עכשיו הם מדברים רק על שתי מדינות משום שהם רוצים גם את יו"ש שאף פעם לא הייתה מדינה שלהם וגם את ארץ ישראל מצדו המערבי של הירדן. מי שמתייחס לארץ ישראל כמשהו ראלי, אמר בן גוריון, הוא בלתי ראלי.
5
אין על שטבון עושה דברים חכמים הציל את עולם התורה
| 20-04-2014 13:43