דמרי על הרצח בחברון: "האבסורד זועק לשמים" - סרוגים

דמרי על הרצח בחברון: "האבסורד זועק לשמים"

הותר לפרסום: סגן ניצב ברוך מזרחי, קצין באגף החקירות והמודיעין של המשטרה נרצח בפיגוע בערב החג. ראש מועצת הר חברון: "לגבות מחיר מדיני לדם שנשפך ולא להסתפק בגינוי ובמילים"

author-image
דמרי על הרצח בחברון: "האבסורד זועק לשמים"
  כוחות הביטחון בחיפושים אחר המחבל (צילום: פלאש 90)

אמש הותר לפרסום שמו של ההרוג בפיגוע הירי שהתרחש בערב פסח בחברון: סגן ניצב ברוך מזרחי, קצין באגף החקירות והמודיעין של המשטרה. הוא הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים.

מזרחי הי"ד שימש כראש מדור טכנולוגיות ביחידת הסיגינט של חטיבת המודיעין באגף החקירות והמודיעין.

יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון, הגיב לרצח באומרו: "המחבל הרוצח עשה זאת לאור היום וללא פחד. כעת הצבא וכוחות הביטחון עוברים בית בית במטרה למצוא את המחבל הפושע. אני מחזק את ידי כוחות הביטחון בחיפושיהם הקדחתניים.

"כמובן שהאבסורד זועק לשמיים, חיילנו מסתכנים בחיפוש המחבל שעה שהוא וחבריו יודעים כי ייתכן שישוחרר בעסקה הבאה. האבסורד הזה חייב להיפסק.

"אני קורא לראש הממשלה ולשר הביטחון לגבות מחיר מדיני לדם שנשפך ולא להסתפק בגינוי ובמילים. מטרת המחבל הייתה ליטול חיים ותשובת המדינה צריכה להיות הוספת חיים באזורנו.

"החלת הריבונות על כל שטחי הר חברון, בניה, הבאת יהודים ואישור קרקעות לבניין. זו התשובה לפיגוע נפשע שכזה. ותשובה כזו חייבת להיות מיידית ולבוצע בהקדם והיא זו שתרתיע את ארגוני הטרור והרוצחים מלפעול במסלול זה בהמשך".

דמרי ציין כי ביום חמישי הקרוב תתקיים הפגנת בהר חברון והדגיש: "זו תשובתנו לטרור. להוסיף חיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לחזק הצניעות, כדי-למנוע אסונות...
| 16-04-2014 18:33