נתניהו: ההסתה של הרשות גרמה לפיגוע הרצחני בערב החג - סרוגים

נתניהו: ההסתה של הרשות גרמה לפיגוע הרצחני בערב החג

בפיגוע ירי בערב החג באזור חברון נרצח קצין משטרה בן כ-40, אישה וילד נפצעו קל עד בינוני. נתניהו: ההסתה הפלסטינית תורגמה לרצח של אב שנסע עם משפחתו לחגוג את ליל הסדר

author-image
נתניהו: ההסתה של הרשות גרמה לפיגוע הרצחני בערב החג
  זירת הפיגוע ליד חברון (פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מאשים את הרשות הפלסטינית בפיגוע הירי בסמוך לחברון, בערב החג.

אתמול (ב') בשעה 18:20 פתחו מחבלים באש לעבר 3 כלי רכב בכביש 35 סמוך למחסום תרקומייה צפונית לחברון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-3 נפגעים מכלי הרכב. מהירי נהרג קצין משטרה בן כ-40 שמותו נקבע לאחר נסיונות החייאה. אישה כבת 28 פונתה במצב בינוני בעקבות ירי בפלג גופה העליון פונתה בנט"ן מד"א לביה"ח שערי צדק. ילד נוסף כבן 9 נפצע מפגיעת רסיס בחזה ופונה ע"י נט"ן מד"א להדסה עין כרם ומצבו מוגדר קל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על הפיגוע והאשים את הרשות הפלסטינית בפיגוע: "הרצח הנפשע הזה של אדם שנסע עם משפחתו לארוחת חג החירות הוא תוצאה של ההסתה שלה אחראית הרשות הפלסטינית. הרשות הפלסטינית ממשיכה כל הזמן לשדר בכלי התקשורת הרשמיים שלה תכנים המסיתים נגד קיומה של מדינת ישראל ואמש ההסתה הזאת תורגמה לרצח של אב שנסע עם משפחתו לחגוג את ליל הסדר. ההסתה של הרשות הפלסטינית נמשכת בכך שעד לרגע זה היא לא מצאה לנכון לגנות את המעשה המתועב והנפשע הזה".

יו״ר הבית היהודי השר נפתלי בנט על הפיגוע אמש: ״הרשות הפלסטינית בראשות אבו מאזן מעודדת ומממנת רוצחי יהודים ביד אחת, וביד השניה סוחטת את ישראל לשחרר את אותם הרוצחים.
פניהם לטרור, ולא לשלום״.

סגן שר הביטחון, ח"כ דני דנון אמר הערב (ג') בהתייחסות לפיגוע ירי אמש: "פיגוע הירי, ערב חג הפסח, בו נרצח איש כוחות הביטחון הוא אירוע קשה וכואב וכולנו מתפללים להחלמתה המהירה של אלמנתו". עוד הוסיף: "כשהטרור מרים את ראשו, הדבר האחרון שצריך לעשות הוא לשקול שחרור של 430 מחבלים לרחובות".

ח"כ ניסן סלומינסקי יו"ר ועדת הכספים (הבית היהודי) אמר בעקבות הפיגוע "כי שחרור רוצחים נותן זריקת עידוד לכל מחבל פוטנציאלי שיודע שלא ישב כל חייו בכלא. אני קורא לראש הממשלה להכריז שיותר אף רוצח לא ישוחרר מהכלא. הגיע הזמן שנצא מעבדות מדינית לחירות יהודית."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו