"המוח- איראני, והידיים- ידי חמאס" - סרוגים

"המוח- איראני, והידיים- ידי חמאס"

יו"ר הבית היהודי וחבר הקבינט מדיני בטחוני, נפתלי בנט, ביקר באחד מבתי הספר בישובי עוטף עזה, והתייחס להסלמה בדרום ביממה האחרונה: "המטרה- ראש התמנון"

author-image
"המוח- איראני, והידיים- ידי חמאס"
  (צילום: יוסף איפרגן)

יו"ר הבית היהודי וחבר הקבינט מדיני בטחוני, נפתלי בנט, ביקר הבוקר (רביעי) באחד מבתי הספר בישובי עוטף עזה, והתייחס להסלמה בדרום ביממה האחרונה במסגרתה נורו לעבר ישראל יותר מ- 80 רקטות וטילים.

לדברי בנט: "התפיסה שלי ביחס למערכה מול עזה היא לעמוד כצוק איתן מול חמאס ולתת גב איתן לתושבי עוטף עזה. את זה בדיוק אנחנו עושים".

בנט התייחס לחשיבות שיש בהמשך השגרה ואמר: "אני יכול לדווח לכם שנכון לשעה זו כ- 75% מהתלמידים כבר הגיעו לבתי הספר בכלל מערכת החינוך ביישובי עוטף עזה. עבר על התושבים כאן לילה לא קל, כשבין חצות לשעות הבוקר המוקדמות הייתה שורה ארוכה של אזעקות צבע אדום ומעבר לממ"דים". בנט סיפר כי "גם אני ביליתי את הלילה בבית משפחה באחד מהישובים וחוויתי גם בעצמי את הלילה הלבן הזה, זה לא קל, ובכל זאת שלושת רבעי מהתלמידים נכון לשעה תשע ורבע כבר הגיעו לבתי הספר ואני מקווה שעוד בהמשך".

(צילום: יוסף איפרגן)

על התנהלות ארגוני הטרור בעזה ביממה האחרונה אמר בנט: "מה שאנחנו רואים בצד השני הוא לא במקרה. כל ההתחממות בצד העזתי היא לא מקרית והיא לא מקומית. המוח הוא מוח איראני והידיים ידי חמאס".

"מדינת ישראל מצויה במערכה ממוקדת ועקבית אל מול ראש התמנון באיראן. אותו תמנון מפעיל את זרועותיו בלבנון, בסוריה ובעזה כדי לפגוע במדינת ישראל. מכיוון שאנחנו מנהלים מערכה כלכלית, מדינית וצבאית מול איראן, איראן מנסה להסיח את דעתנו ולייצר פרובוקציות כאן בעזה דרך אחת מזרועות התמנון. בעודנו נותנים בטחון לתושבי עוטף עזה, ובעודנו מכים בחמאס שבעזה, אסור לנו להפיל את הכדור, אסור לנו להוריד את המבט מהמטרה העיקרית. המטרה העיקרית היא איראן. ברגע שנטפל בראש התמנון כבר ממילא אנחנו נראה מצב הרבה יותר טוב מול כל זרועות התמנון".

"אני מכאן רוצה לתת גיבוי מלא לרמטכ"ל, לצה"ל, למערכת הביטחון, בהתנהלות אחראית, שקולה ונכונה לביטחון ישראל", אמר לתלמידים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
"אם רוצים שלא תפרוץ מלחמה – תתחזקו"
אם רוצים שלא תפרוץ | 30-05-2018 11:48
אם אתם רוצים שלא תפרוץ מלחמה – תתחזקו ותבטלו מיד חידוש גזירת גיוס השמד והזימה, שנתחדש עי חכים מיהדות התורה - דגל אגודה ושס וכו'.