דו"צ משגר הנחיות: "גלו אחריות; לא להפיץ מידע שגוי" - סרוגים

דו"צ משגר הנחיות: "גלו אחריות; לא להפיץ מידע שגוי"

דובר צה"ל מנליס מפרסם הודעה חריגה בעקבות "שמועות והודעות שקריות וחסרות בסיס המופצות בשעה האחרונה ברשתות החברתיות", כלשונו, וקרא לציבור: "גלו אחריות ואל תפיצו את המידע"

author-image
דו"צ משגר הנחיות: "גלו אחריות; לא להפיץ מידע שגוי"
  מנליס (מתוך פייסבוק)

דובר צה"ל תא"ל רונן מנליס מפרסם הודעה חריגה בעקבות "שמועות והודעות שקריות וחסרות בסיס המופצות בשעה האחרונה ברשתות החברתיות", כלשונו, וקרא לציבור: "גלו אחריות ואל תפיצו את המידע".

מנליס ביקש, "המשיכו לעקוב אחרינו באתר צה"ל וברשתות החברתיות הרשמיות שלנו על מנת לקבל את המידע האמין והעדכני ביותר בלבד", אמר דובר צה"ל.

הבוקר ובצהריים ירו מחבלים עשרות רקטות ופצמ"רים לעבר שטח ישראל, במועצה אזורית אשכול התפוצץ פצמ"ר בגן ילדים, ללא נפגעים או נזק. בשדרות יירטה כיפת ברזל עוד עשרות רקטות, ורסיסים נחתו בבית ספר. באשקלון יורטה רקטה נוספת. עד כה נרשמו שני פצועים אחד באורח קל והשני באורח בינוני כשהם סובלים מרסיסים.

על ירי הרקטות אמר מנליס:  "מדובר בפעולת טרור חמורה, מסוכנת ומתוזמנת כנגד אזרחים וילדים. ארגון הג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני הוא ארגון טרור מוכוון אידיאולוגיה ומימון איראניים ובשיגורים היום השתמש באמצעי לחימה מתוצרת איראן. בחודשים האחרונים וביתר שאת בשבועות האחרונים פועל ארגון הטרור חמאס במטרה להפוך את מרחב הגדר לאזור טרור ולחימה.

צה"ל לא יאפשר פגיעה בביטחון אזרחי ישראל או בריבונותה, וימשיך לפעול בנחישות כנגד טרור מכל סוג. בצה"ל רואים בחומרה את התקיפה הבוקר ורואים בארגון הטרור חמאס האחראי לכל המתרחש בעזה וממנה.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן אמר: "היום בצהריים תקפנו תשתיות טרור, כולל מנהרה נוספת, ברחבי עזה בצורה מאסיבית ועוצמתית. חמאס והג'יהאד האיסלאמי כבר משלמים מחיר כבד והחשבון רק הוגש להם. אין לנו שום כוונה לעבור לסדר היום או להכיל את האירוע."

להימצא בסמוך למרחב המוגן

במרחב עוטף עזה יש להימצא בסמיכות למרחבים מוגנים, בהתאם לזמני המיגון. יש להישמע להנחיות פיקוד העורף שיתעדכנו ככל שיידרש.  צה"ל לא יאפשר פגיעה בביטחון אזרחי ישראל וימשיך לפעול בנחישות כנגד הטרור מעל ומתחת לקרקע. צה"ל ימשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל. צה"ל ערוך למגוון תרחישי

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו