טלטלה: מנכ"ל משרד רה"מ אלי גרונר פורש מתפקידו - סרוגים

טלטלה: מנכ"ל משרד רה"מ אלי גרונר פורש מתפקידו

לאחר שלוש שנים, הודיע אלי גרונר כי הוא פורש מתפקידו כמנכ"ל משרד ראש הממשלה בסוף מושב הקיץ של הכנסת. נתניהו הודה לו על "עבודתו המסורה בקידום נושאים בעלי חשיבות גדולה"

author-image
טלטלה: מנכ"ל משרד רה"מ אלי גרונר פורש מתפקידו
  גרונר ונתניהו (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

לאחר שלוש שנים, הודיע היום (שני) אלי גרונר כי הוא פורש מתפקידו כמנכ"ל משרד ראש הממשלה בסוף מושב הקיץ של הכנסת. ראש הממשלה הודה לגרונר על שירותו: "עבודתו המסורה בקידום נושאים בעלי חשיבות גדולה".

"אני מודה לאלי גרונר על עבודתו המסורה בקידום נושאים בעלי חשיבות גדולה בתחומי הכלכלה והחברה", הוסיף נתניהו, ואמר כי הפעולות שהוביל מטעמו, כגון הורדת עודף הרגולציה, חוק הנומרטור וגיבוש מתווה הגז ישפיעו על הציבור ועל הכלכלה הישראלית עוד שנים רבות.

גרונר הודה לרה"מ נתניהו על "ההזדמנות שנתן לי להוביל מהלכים משמעותיים עבור הכלכלה והחברה בישראל. לאחר שהשלים את הרפורמה ברישוי עסקים, אמר גרונר כי "היא נקודה טבעית ונכונה עבורי למסור את המושכות לבא אחרי. חכמינו אמרו 'לא עליך המלאכה לגמור' ואני מאחל לראש הממשלה ולבא אחרי הרבה הצלחה", דברי המנכ"ל הפורש.

גרונר החל את תפקידו במשרד רה"מ במאי 2015. לפני כן שמש כציר הכלכלי של ישראל בוושינגטון, וכן בתפקידים בכירים במגזר העסקי, ביניהם בחברות מקינזי ותנובה.

במסגרת תפקידו, גרונר הוביל את עבודת המטה והמדיניות האסטרטגית המתבצעת במשרד ראש הממשלה במכלול הנושאים הכלכליים, החברתיים והאזרחיים, מטעמו של ראש הממשלה. הוא בצע זאת תוך עבודה מול כלל משרדי הממשלה, הרשות המחוקקת, רשויות מקומיות, וגורמי המפתח במשק.

בין הרפורמות שהוביל גרונר נמנים הורדת עודף הרגולציה ויוקר המחיה, אישור מתווה הגז, הרפורמה ברישוי עסקים, גיבוש ואישור התכניות הלאומיות לבריאות דיגיטלית ותחבורה חכמה, הקמת מערך הסייבר, רפורמה מקיפה באכיפת חוקי התכנון והבניה וחקיקת חוק הנומרטור. כמו כן, גרונר הוביל הטמעה של שיטות ניהול מתקדמות במגזר הציבורי ובראשן דיווח לציבור על ביצוע של החלטות ממשלה ותכניות עבודה ופתיחת מאגרי המידע הממשלתיים בפני הציבור.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ושום דבר על התנפלות עליו מצד הגברת?
אורלי | 24-06-2018 16:29
אז אתם פשוט מעמידים פנים?