ממשיכה לקרקר: זה השיא החדש של נטע ברזילי - סרוגים

ממשיכה לקרקר: זה השיא החדש של נטע ברזילי

לאחר שהביא את הניצחון לישראל, השיר TOY של נטע ברזילי זכה לשבור שיא חדש ביוטיוב והפך לשיר הנצפה ביותר אי פעם בערוץ הרשמי של התחרות האירופאית

ממשיכה לקרקר: זה השיא החדש של נטע ברזילי
  (צילום: Andres Putting)

אם לא הספיק הניצחון באירוויזיון והכניסה לעשרת הגדולים של iTunes, השיר TOY ממשיך להוכיח שהוא להיט ענק ושובר שיא חדש. הקליפ הרשמי ללהיט של נטע ברזילי הצליח להפוך ללהיט הנצפה ביותר אי פעם בערוץ הרשמי של האירוויזיון ביוטיוב עם למעלה מ- 58 מיליון צפיות.

מדובר בשיא ענק, מאחר ותוך 76 ימים בלבד הצליח הלהיט החדש והמקרקר של ברזילי לעקוף את השיא שצבר במשך כ8 שנים הקליפ  Allez! Ola! Olé של ג'סי מטאדור, שייצג את צרפת ב2010 והצליח לצבור כ-57.8 מיליון צפיות.

עוד עולה מהנתונים המפתיעים כי הקליפ TOY שכתב דורון מדלי וביימה קרן חכמה היה פופלרי במיוחד במדינות: ספרד, גרמניה ורוסיה, שמהוות 30 אחוזים מסך הצפיות.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
נטע את יהודיה ישראלית מה קרה לכם?
אביגיל | 28-05-2018 8:38
נשמה את יהודיה. תתעוררו כבר. איזה בושות מה קורה לכם? העם הנבחר
2
ישראל 2018 רגע לפני התגלות משיח בן דוד
אביגייל | 28-05-2018 8:39
תתפקדו תתכוננו תכף מלחמת גוגו מגוג בעולם. שליש עולם יחרב. לישראל בעזרת ה לא יאונה כל רע. תכף הגאולה השלימה . משיח בן דוד בפתח בא לגאול את ישראל מכל הצרות. מה אתכן? כנסו לאתר של ניר בן ארצי שמעו אותו.
3
בנות ישראל .מתלבשות צנוע! בלי שטויות.
אביגייל | 28-05-2018 8:43
דיי זה לא יפה....כל הפרובקטביות...הטרוף הזה לא יפה. אל תקחו דוגמא מהאמריקאיות הנועזות והלא שפויות .בכלל יש הבדל בין גויה ליהודיה. את יהודיה. תתעוררי. שבת את כבר שומרת?
4
בא לנו לצרוח ולהשתולל
אביגייל | 28-05-2018 8:48
נכון זה כיףף להוציא את הקול המטריף שלנו....אבל בנות שרות רק לפני בנות..מי ששרה לפני גברים יורדת אחרכך לגיהינום.נכון בטח תגידי איזה שטויות...דיי נו גם כן זאת הפרמטיבית...יאו אוייי איזה דמיונות. טוב בסדר. כנסו ל בחגווי הסלע ותשמעו עדויות מצמררות מאנשים ביננו שחזרו מעולם האמת...די נו כולם משקרים? כן? כל הסמרטוטים שחזרו מהמוות שאין להם כח לנשום. משעמם להם לעבוד עלינו ולספר לנו סיפורים.כולם רועדים מספרים את אותם הסיפורים. ואתם רדומים תתעוררו