ישראל לרוסיה: "הקו האדום לאיראן- בכל שטח סוריה"

ישראל לרוסיה: "הקו האדום לאיראן- בכל שטח סוריה"

גורמים בישראל הודיעו לממשל במוסקבה על קבלת החלטה חדשה, לפיה "הקו האדום" לפעילות איראנית הורחב לכל שטח סוריה, ולא רק בדרום כפי שהיה נהוג עד כה

ישראל הבהירה לרוסיה: "מרחיבים את הקו האדום"
  ראש הממשלה נתניהו נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין (צילום: חיים צח\לע"ם)

הקו האדום מורחב: העיתון הערבי "א-שרק אל-אווסט" דיווח הערב (מוצ"ש) על החלטה חדשה של ישראל, המרחיבה את הפעילות הישראלית בסוריה ומגדירה מחדש את "הקווים האדומים" מול איראן.

על פי הדיווחים, גורמים בירושלים הודיעו לממשלת רוסיה על ההחלטה, לפיה נקבע כי התגובות הישראליות לפעילות איראנית הורחבה כעת לכל שטחה של סוריה, ולא רק בדרום המדינה והשטח הסמוך לגבול ישראל, כפי שהיה נהוג עד כה. "הקווים האדומים" של ישראל מתייחסים לכל פעילות איראנית להתבססות במדינה, וכן לפעילות של חיזבאללה והמיליציות השיעיות. בישראל עדיין לא התייחסו לדיווח.

המתקפה האחרונה: 9 הרוגים איראנים

במקביל, ברשת "סקיי ניוז" דווח כי 21 בני אדם נהרגו במתקפה האחרונה בסוריה, אשר התרחשה ביום חמישי האחרון ומיוחסת לישראל. עוד דווח כי 9 מתוך ההרוגים היו אזרחים איראניים.

כזכור, ביום חמישי האחרון דווח על תקיפה בשדה תעופה צבאי במחוז חומס בדרום המדינה. בתקשורת הסורית דיווחו כי שישה טילים שוגרו לעבר הבסיס, כשיעד המתקפה היה בסיס של כוחות חיזבאללה אשר שימש לאחסון מאגרי נשק.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו