סקר שלילי: כמה מנדטים יקבל חזן במירוץ בתל אביב? - סרוגים

סקר שלילי: כמה מנדטים יקבל חזן במירוץ בתל אביב?

ח"כ אורן חזן זוכה רק לתמיכת 18% מהנשאלים, במידה וירוץ לראשות עיריית תל אביב, לעומת 82% שמקבל רון חולדאי, ראש העיר הנוכחי, כך מפרסמים היום בליכוד לאחר שהחליטו במפלגה לא לאפשר לו להתמודד

סקר שלילי: כמה מנדטים יקבל חזן במירוץ בתל אביב?
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90 )

בליכוד מפרסמים היום (שלישי) את הסקר השלילי כנגד חבר הכנסת אורן חזן, שהביא אתמול להחלטת הועדה המוניציפלית של המפלגה לא לאפשר לו להתמודד. ממנו עלה כי חזן זוכה רק לתמיכת 18 אחוזים מהנשאלים, לעומת 82 אחוזים של רון חולדאי, ראש העיר הנוכחי.

חזן, שכבר העביר את כתובתו מאריאל לתל אביב בכדי להתמודד על ראשות העיר נגד רון חולדאי וסתיו שפיר, ובקרוב היה אמור להזניק את קמפיין הבחירות שלו באופן רשמי, נמצא בבעיה. מצד אחד האו טוען כי לא הייתה לו כל כוונה לרוץ מטעם הליכוד אלא לרוץ באופן עצמאי. אך מצד שני, על פי חוקת הליכוד, במידה וחבר מפלגה מתמודד מול רשימה מפלגתית- חברותו בליכוד עלולה להישלל ממנו. המשמעות: הוא לא יוכל להתמודד בפריימריז הקרובים ובכלל לרשימת הליכוד לכנסת.

יחד עם זאת, במירוץ נמצאים ליכודניקים נוספים שעוד שוקלים את ריצתם, כשלפי הדיווחים בפרסת השמות שעלו בדיונים, נמצאים בין היתר גדעון סער והשר אופיר אקוניס.

 

"תוצאות הסקר מראות שיש פאי לעבודתי הציבורית וכי הציבור בת"א נותן בי אמון יותר מכל ליכודניק אחר בהתמודדות ראש בראש מול חולדאי בת"א" מסר חזן בתגובה. "וזה עוד בטרם הכרזתי על מועמדות או פתחתי בקמפיין לראשות העיר", הוסיף ל'חדשות'.

ח"כ חזן הדגיש כי "נתון מעניין נוסף קובע כי בהתמודדות של חולדאי ניצן הורביץ, דב חנין ושלי. חולדאי לא מנצח בסיבוב ראשון אלא עולה לסיבוב שני מולי. תוצאות אלו מחמיאות מאוד ומהוות כמובן נקודת זינוק מדהימה לקמפיין במידה ואחליט להתמודד טובה".

עוד מסר חזן: "אני מודה לרה"מ נתניהו על האמון בפעילות הייחודית שלי בכנסת, שכרגע נראית לליכוד חשובה יותר, אפילו מראשות העיר ת"א-יפו ולכן מעדיף רה"מ שאשאר לצדו בכנסת ואולי גם בממשלה. בימים הקרובים אשוחח איתו על כך ואמסור הודעה לציבור על המשך דרכי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בחור צעיר רוץ
צדק | 22-05-2018 20:29
סער מתאים לראש ממשלה
2
צריך להפעל את מעוז השמאל.
דוד | 23-05-2018 10:09
צעירים,שנו בהמוניכם את הכתובת במשרד הפנים.יחד עם דרום תל אביב נפיל את השמאל משם