נתניהו העביר את דיוני הקבינט לבונקר תת קרקעי - סרוגים

נתניהו העביר את דיוני הקבינט לבונקר תת קרקעי

ראש הממשלה נתניהו הודיע כי כלל דיוני הקבינט המדיני בטחוני עוברים למרכז הלאומי לניהול משברים בבונקר תת קרקעי בירושלים

נתניהו העביר את דיוני הקבינט לבונקר תת קרקעי
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה נתניהו הודיע היום (שלישי) על העברת כלל דיוני הקבינט המדיני בטחוני למרכז הלאומי לניהול משברים (מנ"ל), המשמש כבונקר תת קרקעי בירושלים לאירועי חירום, זאת עד להודעה חדשה.

עד היום, התקיימו הדיונים בבסיס הקריה בתל אביב, ומעתה כאמור יעברו למתקן הסודי והרגיש שנמצא בפאתי הבירה.

אך לפי הדיווח בערוץ 10, רק בשבועות האחרונים סביב יירוט הרקטות של איראן לעבר הגולן והתקיפות בסוריה, נערכו כבר מקצת ישיבות הקבינט במתקן הסודי. במקביל, שרי הקבינט הוזמנו גם לארבעת הדיונים הקרובים של הפורום להתייצב שם.

נזכיר, כי לאחר מלחמת לבנון השנייה ובהתאם לדו"ח וינוגרד החליטה הממשלה בזמנו, להקים את  המרכז הלאומי לניהול משברים שיהווה מוקד כינוס לדרג הגבוה ביותר של מנהלי המדינה לצורך ניהול ענייניהּם בעתות חירום ומשבר.

בין ייעודי המנ"ל: להציג  תמונת מצב לאומית אינטגרטיבית, עדכנית  ודינמית  של מצב  הדברים לראש הממשלה בזמן שגרה, להציג  תמונת מצב לאומית  אינטגרטיבית, עדכנית  ודינמית  של מצב  הדברים  בזמן נתון  לראש  הממשלה, לממשלה  ולוועדת השרים בעיתות חירום. בנוסף הוחלט, כי המנ"ל  לא  יהיה  גוף  שליטה  או  צומת להעברת  הנחיות/ הוראות לכוחות  הביטחון ולגורמים  אחרים,  ולא יחצוץ בין ראש הממשלה לבין השרים והגופים הביטחוניים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
גם שגרירות גוואטמלה החליטה לעבור לירושלים
יואליש טיילבויים | 22-05-2018 18:01
אחרי האמריקאים אז נשאר רק שממשלת ישראל גם תעבור גם היא וזה יהיה פרפקט. אבל לשרים לא בא ירושלים מלא חרדים מלא בתי כנסת אין מסעדות צפוף ולפעמים ערימות אשפה ברחובות אפשר להבין אותם.
2
תתכוננו
יאללה מלחמה | 26-08-2019 15:27
תכינו נייר דבק ואטרופין