הליכוד לחזן: לא מאשרים לך להתמודד לראשות העיר ת"א - סרוגים

הליכוד לחזן: לא מאשרים לך להתמודד לראשות העיר ת"א

חבר הכנסת אורן חזן כבר העביר את כתובתו לתל אביב בכדי להתמודד על ראשות העיר, נגד סתיו שפיר ורון חולדאי, אלא שאמש החליטה הועדה המוניציפלית של המפלגה לא לאפשר לו להתמודד

הליכוד לחזן: לא מאשרים לך להתמודד לראשות העיר ת"א
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

חבר הכנסת אורן חזן כבר העביר את כתובתו מאריאל לתל אביב בכדי להתמודד על ראשות העיר נגד רון חולדאי וסתיו שפיר, ובקרוב היה אמור להזניק את קמפיין הבחירות שלו באופן רשמי, אלא שאתמול (שני) הודיעה הועדה המוניציפלית של הליכוד לא לאפשר לו להתמודד.

על פי הדיווח הבוקר ב'ידיעות אחרונות', בישיבה הוחלט כי תנועת הליכוד תריץ רק רשימה למועצת העירייה. חזן אומר כי מבחינתו גם התמודדות במסגרת עצמאית הייתה באה בחשבון. אלא שעל פי חוקת הליכוד במידה שחבר מפלגה מתמודד מול רשימה מפלגתית חברותו בליכוד עלולה להישלל ממנו. המשמעות: הוא לא יוכל להתמודד בפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת.

חזן אמר בתגובה: "מחמיא לי שנתניהו החליט שפעילותי הייחודית בכנסת חשובה יותר מראשות העיר תל־אביב. בימים הקרובים אשוחח איתו ואמסור הודעה על המשך דרכי".

נזכיר, כי לפני כחודש נחשף ב'ידיעות אחרונות' כי תנועת הליכוד נוטה שלא להריץ מועמד לראשות עיריית תל־אביב, שכן סקרים העלו כי איש לא יצליח לנצח את חולדאי. בסקרים אלה לא נבדק שמו של חזן, ובתנועה מסרבים לבצע סקר נוסף עם שמו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אורן חזן
אנונימי | 22-05-2018 10:05
הוא צריך להיות ראש הממשלה הבא ובטוח גם ראש עריית תל אביב מה הבעיה של כולם
2
דמות תיאטרלית שלא מתאימה
דוד | 22-05-2018 11:32
צריך מישהו הרבה יותר רציני ומקצועי מהמחנה הלאומי דתי כדי שינהיג את תל אביב ויידע להתמודד עם המסתננים בדרום העיר, ינתרל את תרבות השמאל ממשולש הרחובות שינקין,קינג ג'ורג' שדרות רוטשילד (שאת שמות הרחובות יש לשנות) יכפה את חוקי השבת ולא ישאיר חנויות ופיצוציות בשבת,יכפה את הכשרות,ינטרל את כל מופעי תרבות השמאל שכל השמאלנים יבינו שאין להם מה לחפש שם ויהגרו לברלין