נתניהו הבטיח: עוד שגרירויות בדרך לירושלים - סרוגים

נתניהו הבטיח: עוד שגרירויות בדרך לירושלים

ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת סיעת הליכוד למעבר המרגש של השגרירות השלישית לבירת ישראל, והבטיח: "יש עוד בדרך".  על ההצלחות המדיניות של ישראל: "אינן מבוססות על חולשה"

author-image
נתניהו הבטיח: עוד שגרירויות בדרך לירושלים

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) בפתח ישיבת סיעת הליכוד למעבר המרגש של השגרירות השלישית לבירת ישראל, והבטיח: "יש עוד בדרך".

נתניהו שהגיע לישיבת הסיעה מפגישה עם נשיא פרגאווי הוראסיו קארטס, כינה אותו בפתח דבריו,"ידיד גדול של ישראל", והוסיף בהתרגשות, כי קודם לכן פתח את שגרירות פרגאווי בירושלים, זאת '"אחרי גואטמלה וארה״ב – עם ההחלטה ההיסטורית של הנשיא טראמפ שהיא באמת פותחת את השערים". והבטיח: "יש עוד בדרך".

"המדיניות שלנו וההצלחות שלנו אינן מבוססות על חולשה. הן אינן מבוססות על ויתורים שיסכנו אותנו. הן מבוססות על שני דברים הפוכים לגמרי: קודם כל על העמידה על ערכי הנצח של עם ישראל והדבר השני טיפוח העוצמה, העוצמה הכלכלית, העוצמה הטכנולוגית שלנו, העוצמה המודיעינית שלנו – אלה יוצרות את העוצמה המדינית שלנו".

עוד אמר נתניהו על המדניות החדשה והלא מתפשרת, כי "זה לא מובן מאליו משום שבמשך שנים בעצם טיפחו השקפה הפוכה, שאם רק נחליש את עצמנו, אם רק נרכין את ראשנו ואם רק נהיה נחמדים, אז נזכה לשלוש דקות של חמלה. ואנחנו יודעים מה קורה אחר כך. אנחנו מטפחים את העוצמה תוך כדי אמון עמוק בזכויות שלנו בארצנו וגם בנכונות שלנו לעשות שלום עם שכנינו, עם אלה מהם שבאמת רוצים לעשות שלום איתנו".

על המדיניות של הליכוד, אמר: "זה מה שמייחד אותה", והודה על התמיכה העקבית במדיניות הזאת.

קנסות כבדים יוטלו על בנייה בלתי חוקית

"זהו יום גדול מסיבה נוספת למדינת ישראל. היום הכנסת העבירה דבר שנאבקנו עליו הרבה מאוד שנים. יש לו משמעות עצומה מבחינת מדיניות הבנייה במדינת ישראל. עד עכשיו היינו פה במערב הפרוע, הייתה בנייה בלתי חוקית בהיקפים גדולים מאוד ללא שום מחיר. היום הכנסת קבעה קנסות כבדים לבנייה בלתי חוקית. זה יום חשוב מאוד למדינת ישראל ולכל אזרחי ישראל", דברי ראש הממשלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו