אחרי 22 שנה: כוכב ברצלונה נפרד בטקס מרגש • צפו - סרוגים

אחרי 22 שנה: כוכב ברצלונה נפרד בטקס מרגש • צפו

אנדרס אינייסטה, הקשר הוותיק של ברצלונה, נפרד אמש מקבוצתו אחרי 22 שנה. בסיום משחקו האחרון נערך באצטדיון טקס פרידה מרגש, שהשאיר את מסי וחבריו לקבוצה בדמעות. צפו

author-image
אחרי 22 שנה: כוכב ברצלונה נפרד בטקס מרגש • צפו
  נפרד אחרי 22 שנה. אנדרס אינייסטה (צילום: שאטרסטוק)

סוף השבוע האחרון עמד בסימן של פרידות בכדורגל העולמי. בשבת השוער האהוב ג'יאנלואיג'י בופון שיחק את משחקו האחרון במדי יובנטוס, ואתמול (ראשון) קשר ברצלונה אנדרס אינייסטה נפרד מקבוצתו לאחר 22 שנה.

צפו בטקס הפרידה מאינייסטה

אינייסטה בן ה-34 היה שותף אמש במשחק האחרון של ברצלונה לעונה, שהסתיים בניצחון 1:0 על ריאל סוסיאדד. בדקה ה-81 הוחלף וזכה לתשואות רמות מהקהל, ובסיום המשחק נערך עבורו טקס פרידה מרגש במיוחד.

"אלה היו הרגעים הגדולים של חיי" אמר השחקן הספרדי במהלך הטקס. "הרגשתי גאווה להגן על הסמל ועל המועדון הזה. באתי לברצלונה ילד, ואני יוצא מפה גבר. אנצור אתכם בליבי לעד". בתום הטקס אינייסטה נשאר על כר הדשא במשך שעות ארוכות.

הטקס השאיר את שאר חבריו לקבוצה בדמעות. "עבור המועדון, האוהדים והחברים לקבוצה זו אבידה גדולה" אמר מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. "הוא מסוג השחקנים שקשה מאוד לצפות מהם להגיע בעתיד. הוא שחקן היסטורי, ובלתי ניתן לשחזור".

אינייסטה החל את הקריירה שלו בשנת 1996 בקבוצת הנוער של ברצלונה, ובשנת 2002 הצטרף למועדון הבוגר. בסך הכל שיחק ב-669 משחקים, במהלכם כבש 70 שערים. ב-16 שנותיו בקבוצה הבוגרת זכה בתשע אליפויות שישה גביעים, וכן זכה בליגת האלופות ארבעה פעמים. הקשר גם שיחק בנבחרת ספרד, כאשר במהלך הקריירה שלו זכה פעמיים באליפות אירופה וכן כבש את שער הניצחון בגמר מונדיאל 2010 שהביא לנבחרת ספרד את אליפות העולם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו