הסוף לדרייב: זהו שירות האחסון החדש של גוגל - סרוגים

הסוף לדרייב: זהו שירות האחסון החדש של גוגל

גוגל חשפה את "גוגל One", שירות האחסון החדש שלה, שיחליף בקרוב את שירות הגוגל דרייב המוכר. הגירסה החדשה תציע נפח אחסון גדול יותר- במחירים זולים יותר, וכן יאפשר למשפחות לחלוק חשבון משותף

הסוף לדרייב: זהו שירות האחסון החדש של גוגל
  נפח אחסון גדול במחיר קטן. גוגל One (צילום: עמוד הטוויטר של אתר TechRadar)

הסוף לדרייב: בגוגל חשפו הערב (שלישי) את "גוגל One", שירות האחסון החדש שלה שיחליף בקרוב את הגוגל דרייב הישן והאהוב.

השירות החדש מגיע כדי לתת מענה לצורך הגובר של משתמשי המחשבים כיום בנפחי אחסון גדולים יותר. בגוגל מודעים לפופולאריות הגדלה של האחסון בענן, וכן לעובדה שתמונות, סרטונים, וקבצי שמע נוטים להיות גדולים יותר מבעבר. כתוצאה, החידוש המשמעותי של גוגל One הוא נפחי האחסון הגדולים יותר- המוצעים במחירים זולים יותר.

חבילת הבסיס של שירות האחסון החדש יציע לכל המשתמשים 15 ג'יגה בייט של אחסון בחינם, בדומה לנהוג כיום בגוגל דרייב. מי שירצה נפח אחסון גדול יותר יוכל לרכוש חבילה מורחבת: נפח אחסון של 100 ג'יגה בייט יעלה 2 דולר לחודש, וחבילה של 200 ג'יגה בייט תעלה 3 דולר בחודש.

השירות מציע גם אפשרות נפח אחסון גדולים במיוחד, לאלו שבאמת צריכים לאחסן כמויות גדולות של קבצים. כך תוכלו לרכוש חבילה של 2 טרה בייט (2,048 ג'יגה בייט) תמורת 10 דולר לחודש. כיום שירות הגוגל דרייב מציע חבילה של 1 טרה בייט באותו המחיר, ובגוגל הבטיחו כי כל מי נמצא כעת בחבילה הזו יקבל אוטומטית את נפח האיחסון הכפול.

אפשרות חדשה נוספת בגוגל One היא אחסון משותף למשפחות. השירות החדש יאפשר למשתמשים להוסיף עד 5 בני משפחה לאותו נפח האחסון, כאשר הנפח הכולל יתחלק שווה בשווה בין כל בני הבית. לכל חבר משפחה יהיה מקום מוגדר משלו באחסון המשפחתי, והוא יוכל לקבוע האם לשתף את הקבצים עם שאר חברי המשפחה או לא.

השקת השירות החדש תהיה הדרגתית, כאשר בשלב הראשון השירות יהיה זמין בארה"ב בלבד. הראשונים שיקבלו את גוגל One הם המשתמשים הרשומים לחבילה בתשלום, כאשר השדרוג ייעשה באופן אוטומטי. בחודשים הקרובים השירות יתרחב גם למשתמשים בגרסה החינמית, וכן למשתמשים במדינות נוספות- ביניהם גם ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו