בנט: "בטלו מיד את כל נסיעותיכם לטורקיה" - סרוגים

בנט: "בטלו מיד את כל נסיעותיכם לטורקיה"

יו"ר הבית היהודי שר החינוך נפתלי בנט, מגיב להחלטתו של ראש ממשלת טורקיה, ארדואן, לגרש את השגריר הישראלי ממדינתו, ומציג "תכנית פעולה" כתגובה לארדואן

author-image
בנט: "בטלו מיד את כל נסיעותיכם לטורקיה"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

יו"ר הבית היהודי שר החינוך נפתלי בנט, מגיב להחלטתו של ראש ממשלת טורקיה, ארדואן, לגרש את השגריר הישראלי ממדינתו, ומציג "תכנית פעולה" כתגובה לארדואן.

לדברי בנט: "‏ארדואן ספוג בטרור חמאסי מכף רגלו ועד ראשו. הייתה זו שגיאה חמורה בזמנו לחתום מולו על הסכם פיצויים בעשרות מיליוני דולרים בעקבות המרמרה. בנט מזכיר כי "‏בזמן אמת אמרתי שהוא ישוב לעקוץ אותנו, ואף הצבעתי נגד אותו הסכם מביש, שלצערי עבר בקבינט.‏ כעת, יש לעבור ממילים חריפות למעשים חזקים".

בשלב הזה הציג בנט את הצעדים בהם על הממשלה ואף על האזרחים לנקוט כלפי טורקיה: "הנה תכנית פעולה מקיפה לכנסת, לממשלה ולציבור הישראלי", כתב בנט, ופירט: "‏פניתי ליו״ר הכנסת על מנת לאשר הכרה רשמית של מדינת ישראל בשואה הארמנית שבוצעה על ידי טורקיה".

עוד הוא הוסיף כי "העברתי לראש הממשלה בקשה לדון בקבינט בהכרה בזכות המיעוט הכורדי בסוריה ומעבר להכרה ולאוטונומיה".

בנט פנה לאזרחי ישראל ואמר: "אני מבקש מכם, הציבור הישראלי: בטלו נסיעותיכם לטורקיה. מיד. צאו לנופשון בגליל ובגולן. ‏גם לכם יש תפקיד.‏ ישראל לא תבליג עוד על כבודה והיא תשמור על גבולותיה ועל אזרחיה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
תשובה לכתבה של בנט
דתיה ברכה | 15-05-2018 17:38
אכן כל מילה שלך הסלע , מצדיקה ומחזקת את ידיך וגם את דיעותיך ,לצערי תורקיה כה יפה ומיוחדת אך מנהיג כמו ארדואן מבייש את מדינתו שבני עמו פוחדים ממנו.
2
אהדה
אלי | 15-05-2018 17:38
כל מלה של בנט יצוקה בסלע..אל תסעו לטורקיה וכן כן הגיע הסמן שישראל תכיר בשואה הארמנית. יש חלופה נהדרת לטורקיה, גיאורגיה, היא טובה בהרבה מטורקיה. אזרחי גיאורגיה אוהבים ישראלים ומארחים אותם בזול וכיד המלך.
3
צודק. נא לתרגם גם לאזרחי ישראל דוברי ערבית
בא בימים | 15-05-2018 17:58
מי נוסע לשם?
4
טורקיה
גד | 15-05-2018 18:05
לאלו שזוכרים, לפני הרבה שנים היתה הערה בדרכון הישראלי שאמרה מתאים לכל הארצות פרט לגרמניה אולי אפשר להכניס את ההערה הזו בכל הדרכונים הישראלים היום לאמור מתאים לכל הארצות פרט לטורקיה
5
זוננפלד
אברהם | 15-05-2018 18:37
צודק ! חזק וברוך! בנט מגלה מנהיגות יציבה וברורה.
6
התבעסתי, רציתי לסוע לנופש בשומרון, אבל בנט לא המליץ
ציניקן | 16-05-2018 16:55
סעו לגולן ולגליל? אבל לא לשטחים הכבושים?
7
בנט, גם בטורקיה יש חוק ועונשים למי שקורא לחרם
ציניקן | 16-05-2018 16:56
לקורא, משפחתו ועדת מצביעיו