דרמה: אלי טביב עוזב את בית"ר ירושלים - סרוגים

דרמה: אלי טביב עוזב את בית"ר ירושלים

אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים, הודיע כי הוא עוזב את הקבוצה מהבירה. "זהו מעמד לא פשוט עבורי" הודה במסיבת עיתונאים, אך גם הבטיח: "לא אפקיר את בית"ר"

author-image
דרמה: אלי טביב עוזב את בית"ר ירושלים
  עוזב את הקבוצה. אלי טביב (צילום: יונתן סינדל\פלאש 90)

פרישה דרמטית: בעלי קבוצת בית"ר ירושלים, אלי טביב, הודיע היום (שלישי) כי הוא עוזב את הקבוצה. ההחלטה מגיעה לאחר שהקבוצה איבדה כל סיכוי לזכות בתואר השנה בעקבות ההפסד להפועל חיפה בגביע המדינה בשבוע שעבר.

"זהו מעמד לא פשוט עבורי" אמר טביב במסיבת עיתונאים. "אנחנו נמצאים בסיום עונה פנטסטית, הטובה ביותר שידעה בית"ר מזה עשור, ועם זאת יש גם תחושה כבדה ועצבות".

בדבריו טען כי ההחלטה על עזיבת המועדון הגיעה לאחר מחאה נרחבת בקרב האוהדים. "במהות שלי אני אדם שלא נשבר, אבל הפעולות האחרונות ומגיעים לפגיעה ברמה האישית והמשפחתית הביאו אותי למצב שכלו כל הקיצין" טען. "נעשו טעויות העונה, אך הכוונה הייתה ברורה- רצינו לשפר לקראת העונה הבאה. רק התגובה חסרת הפרופורציה והלך הרוח השלילי הביאו אותי להחלטה הזאת. נמאס לי להביא מיליונים מהבית בגלל קומץ".

טביב הסביר כי הוא מעמיד את הקבוצה למכירה, ויפעל למציאת בעלים חדשים. " אני זז הצידה, אך לא אפקיר את בית"ר" הבטיח. "אעמיד את הערבויות עד שיימצא רוכש מתאים וראוי למועדון בסדר גודל של בית"ר ירושלים. אני לא אפגע בבית"ר, גם כלכלית".

ההודעה הדרמטית מגיעה שעות ספורות לפני המשחק מול מכבי תל אביב, אשר ייערך הערב באיצטדיון היהלום בנתניה. המשחק מהווה מרכיב משמעותי בהכרעת המיקום השני בתום, כאשר ניצחון או תיקו של בית"ר ישאיר בידיהם את המיקום העליון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
טביב הביתה
ראובן שלמה | 16-05-2018 1:37
אני אוהד וותיק ונאמן ומהלוא אלימים בגלל הניהול השכונתי והשעררויתי והנקמני טביב צריך ללכת הביתה וכמה שיותר מהר יותר טוב ואנמק בפוסט הבא
2
הכישלון של טביב
ראובן | 16-05-2018 2:06
לכל הברקובוצים והאופירות זה שטביב שם מליונים לא אומר שהוא רשיי מבחינת היחס לכל מה שניקרה ביתר לזלזל ואגב חלק גדול מהכסף לא של אלי טביב זה הקהל זה ספונסרים וזה זכויות שידורי הטלוויזיה כסף זה מגיע עבור ביתר ירושלים ולא מכיסו של טביב
3
שחרר כבר את ביתר
ראובן | 16-05-2018 2:45
את מה שכולם עכשיו מגלים ואומרים על הניהול השרוריתי והמזלזל של טביב אני אומר וטוען ממהלך העונה הרשונה שלו בביתר למרות שנורה שמחתי בתחילה שהוא לקח את הקבוצה הרצון הלא נישלט שלו בסוף כל עונה לפרק את הקבוצה על ידי מכירת השחקנים המובלים ולשחרר את המאמנים המצליחים ולבנות מחדש במקומם וכל זה כדי לקבל כותרות בתיקשורת כמה הוא מבין גדול בכדורגל זה מה שעושה לו טוב הדרך היציבה וההשגיות לא מענינים אותו רק כשהגיע העיף את רוב שחקני הבית של ביתר וכל זה למחוק זהות ביתרית ולבנות קבוצה בדמותו ובצלמו ואז כרגיל לקבל מחמאות כמה הוא גדול מאנשי תקשורת המקורבים לו ומכמה פרשנים עלובים תודה ותחי ביתר
4
טביב
ציון | 30-05-2018 10:45
בוא לנתניה תיהיה מלך
5
תעבור מקום
רונן | 01-08-2018 21:41
תבוא להפועל פתח תקוה אולי שם היה לך מזל מה יש לך בביתר רק מלחמות תבוא אלנו היה לך אחלה איצטדיון חדיש קהל תומך אולי אתה תחזיר אותנו למי הזוהר נחזיר עטרה ליושנה...