שיק יהודי: הפרט הקטן עליו הקפידה איוונקה בישראל

שיק יהודי: הפרט הקטן עליו הקפידה איוונקה בישראל

בלי ששמתן לב: לאורך כל הביקור בארץ הקודש, איוונקה טראמפ הקפידה על פרט קטן בסטייל שלה- שהפך את כל סדרת הלוקים המוצלחים שלה למחווה אחת גדולה ומרגשת לעם היהודי

author-image

A post shared by Ivanka Trump (@ivankaupdates) on

מעבר לכך שהקפידה ללבוש צנוע במיוחד לאורך כל הביקור המרגש בארץ הקודש, בתו היהודייה של נשיא ארה"ב הקפידה גם על עוד פרט קטן ומרגש בסטייל שלה- שהפך את כל סדרת הלוקים שלה כאן, למחווה מרגשת לעם היהודי.

החל מהנחיתה מהמטוס בישראל ועד לרגע הגדול בו נשאה את נאום חנוכת השגרירות בירושלים, איוונקה טראמפ הקפידה ללבוש רק עיצובים של יהודיים- אמריקאים.


בתחילת השבוע נחתה יחד עם בעלה בנמל התעופה בן גוריון, כשהיא לבושה במעיל טרנץ' קליל בעיצובו של מעצב העל היהודי אמריקאי- מייקל קורס. אותו החליפה מאוחר יותר עבור הביקור אצל הרב הראשי ומשפחת נתניהו בלוק שחור ונוצץ, שהורכב מחצאית ובלייזר גם הם בעיצובו של מייקל קורס.

ואיך אפשר בלי ביקור אצל משפחת נתניהו?

A post shared by Ivanka Trump (@ivankatrump) on

לרגע הגדול עבורו עשתה את כל הדרך מארה"ב אל ישראל, בחרה איוונקה ללבוש אאוטפיט חגיגי וממלכתי בעיצובו של ראלף לורן, שגם הוא יהודי אמריקאי שהספיק להתחבב במיוחד גם על הגברת הראשונה מלניה טראמפ.

הלוק הבהיר איתו בחרה לחגוג כנציגת הממשל האמריקאי את חנוכת השגרירות בירושלים, הורכב משמלת שיפון חלקה ובלייזר פסים בגווני שמנת שיצר מראה סמכותי וממלכתי ועם זאת מלא בשיק.

A post shared by Ètiquette (@lady_etiquette_) on

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נכון. הפעם התלבשה צנוע ויפה.
יפה יוסף | 16-05-2018 13:56
כך תמיד צריכה להראות מלכה.
2
עובדי
איתי | 16-05-2018 18:20
אלילים