שקד: "לא צריך לבנות מחדש את גוש קטיף" - סרוגים

שקד: "לא צריך לבנות מחדש את גוש קטיף"

שרת המשפטים התייחסה לאירועי אתמול ולהשלכות המדיניות- בטחוניות שישראל עלולה להיגרר אליהן והבהירה: "זה לא הזמן לבנות את גוש קטיף מחדש"

author-image
שקד: "לא צריך לבנות מחדש את גוש קטיף"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי), התייחסה הבוקר (שלישי) לאירועי אתמול- העברת השרירות האמריקאית לירושלים וההסלמה ברצועת עזה- והתייחסה לדיווחים לפיהם ישראל תצטרך לשלם מחיר תמורת העברת השגרירות.

בראיון לגל"צ אמרה שקד כי "האמריקנים לא דרשו מאיתנו כלום בשביל העברת השגרירות לירושלים. הם עשו את זה קודם כל בשביל עצמם, טראמפ התחייב לבוחריו. ראו את ההתרגשות גם על פניהם".

בנושא התחממות הגבול עם עזה, טענה השרה שקד כי "אם רוצים את הגבול עם עזה שקט לחלוטין – אין מנוס מלכבוש את הרצועה; אבל אני לא חושבת שזה מה שצריך לעשות בתקופה הזו".

שרת המשפטים התייחסה גם לאפשרות שהסלמה תיאלץ את ישראל להקים מחדש את ישובי גוש קטיף ואמרה כי היא אינה חולמת על זה: "אני לא חושבת שהיום צריך לבנות מחדש את היישובים שם".

שקד התייחסה גם להחזרת שגרירי טורקיה ודרום אפריקה מישראל ואמרה כי היא אינה מתרגשת מכך שכן מלכתחילה מדובר במדינות עוינות לישראל ולא במדינות שהפכו לכאלה בעקבות ארועי אתמול.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
ביטוי אומלל שלא מייצג מחנה יהודי אמיתי.
דוד | 15-05-2018 10:33
החלום שלי שאזכה גם בימי חיי שלא רק שיחזרו להקים מחדש את גוש קטיף, אלה נוכל לבנות יישובים בגדה השנייה של נהר הירדן בארץ הגלעד
2
ליכוד ב'
תומר | 15-05-2018 11:04
והמקור הרבה יותר טוב. ביבי עקשן ויציב הרבה יותר מהם.
3
איילת צודקת בלי העפת החמאס מעזה אין מה לחזור לגוש קטיף
אריק | 15-05-2018 13:35
אף אחד לא חייל ולא מתיישב לא יסכים לחזור לשם בשביל לצאת משם בארון . קודם להעיף את ראשי הטרור ומייד אחר כך אפשר לחשוב על לחזור וליישב
4
שימו לב, בתקופה הזו יכול להיות שאחרי הראמדן תגמר התקופה
מישהו | 15-05-2018 13:38
מגיבים שונים צריכים ללמוד לוגיקה לשונית, יש ספרים לדתיים כמו מילות ההגיון לרמבם ולרמחל ההגיון וכד' ולשאר יש את אריסטו וכד'
5
לכבוש את עזה . כאילו לא עשינו את הטעות הזו.
יפה יוסף | 15-05-2018 13:49
מי צריך עוד מליוני ערבים במדינה היהודית? במקום להוציא את הערבים מהמדינה כמו שכתוב בתורה עושים בדיוק ההפך.כך חושבים להצליח? מחללים שבת וכך רוצים להצליח? בלי קיום התורה אין הצלחה כי הכל אבל הכל מהקבה. גם המחשבות המוטעות.
6
לחזור לגוש קטיף
יוסף | 15-05-2018 15:21
אם לא נחזור לגוש קטיף בחזרה ונהיה בעזה, עזה תמשיך לרדוף אחרינו. מי שחשב שאפשר להתנתק מעזה לא מבין שעזה תרדוף אחרינו תמיד. צריך לחזור לגוש קטיף כמה שיותר מהר ולמגר את הטרור הערבי של החמאס שעה אחת קודם.
7
שקד ובנט - זיגזג פוליטי מבית מדרשו של נתניהו
איילת תתביישי | 15-05-2018 15:50
אסור לסמוך עליהם ולא להצביע להם
8
עכומית
שקדייה | 16-05-2018 12:21
לא לכבוש את רצועת עזה?? לא לחדש את גוש קטיף?? ככ נגיש ככ מתבקש ככ ייקרב פעמי משיח.שקד מאכזבת בענק.הגיע הזמן שסמורטיץ יוכיח שהוא לא סמרטוט ויראה לחילונית העכומית הזאת את הדלת החוצה.