בוקר TOY: נטע ברזילי והמשלחת נחתו בישראל - סרוגים

בוקר TOY: נטע ברזילי והמשלחת נחתו בישראל

נחיתה של מנצחת: נציגת ישראל נטע ברזילי נחתה הבוקר בארץ, לאחר שבועיים בליסבון שם ניצחה בענק את תחרות האירוויזיון. במסיבת העיתונאים שקיימה בנתב"ג מסרה: "זה רגע גדול עבורי ועבורנו כמדינה"

(הסרטונים באדיבות: עופר מנחם תקשורת)

לאחר כשבועיים בליסבון, הזוכה הטרייה באירוויזיון- נטע ברזילי והמשלחת הישראלית נחתו הבוקר (ב') בנמל התעופה בן גוריון. לא לפני שהיא הספיקה לנגב חומוס שהעניקו לה הדיילים כהפתעה משמחת ולספק השכמה לנוסעים עם ביצוע מיוחד לTOY במערכת הכריזה של המטוס.

במסיבת העיתונאים שקיימה בנתב"ג, מיד אחרי שנחתה מסרה ברזילי: "אנחנו כולנו צרודים, חגגנו כל הלילה, לא באמת ישנו. זה רגע גדול עבורי, עבורנו כמשלחת, וכמדינה שאין לה הרבה סיבות לשמוח כרגע. זה עושה אותי מאושרת לדעת שהבאנו סיבה כזו לשמוח".

"אני רוצה להודות לכל האנשים מדהימים של המשלחת, שעבדו 24 שעות מסביב לשעון כדי להביא את האירוויזיון לפה ולעולם לא איבדו תקווה" המשיכה ברזילי בהתרגשות "מחשבה יוצרת מציאות, וזה מה שלמדתי מהמסע הזה. אני רוצה להגיד הרבה מזל טוב למדינת ישראל שיש אירוויזיון שנה הבאה אצלנו וזה מטורף, איזה כיף".

הערב (19:30) צפויה ברזילי לחגוג את הניצחון עם כל עם ישראל באירוע מרכזי בכיכר רבין,  בו תופיע עם השיר המנצח TOY, לצד הופעות של נציגים נוספים של ישראל באירוויזיון לאורך השנים. פרטים נוספים יפורסמו בהמשך, בינתיים שיהיה המשך בוקר TOY לכולם!

(צילום: פלאש 90)

(צילום: פלאש 90)

(צילום: פלאש 90)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
למה האתר מפרסם את זה?
ליאורה | 14-05-2018 9:50
למה האתר מפרסם את זה? זה לא מתאים לציבור שלנו
כי סרוג מצוי הוא סתם ישראלי עם כיפה
שי | 14-05-2018 10:36
ולכן הוא מאמץ כל שטות שאחיו החילוני מאמץ.