בשל העימות מול איראן: חזן קרא למנדלביט להפסיק את חקירות נתניהו

בשל העימות מול איראן: חזן קרא למנדלביט להפסיק את חקירות נתניהו

חה"כ אורן חזן יאצ היום בקריאה ליועץ המשפטי לממשלה: "זה לא זמן לחקירות ובדיקות של ראש הממשלה- הכרז כעת על הקפאתן עד שיסתיים העימות" זאת ברקע ההסלמה בצפון וההתקפות בסוריה

author-image
חזן בקריאה למנדלביט: "הפסק את חקירות נתניהו"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

בעקבות ההסלמה בצפון, וההתחממות הביטחונית מול האיום האיראני, קרא היום (חמישי) חה"כ אורן חזן (הליכוד)  ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט: "זה לא זמן לחקירות ובדיקות – הכרז כעת על הקפאתן עד שיסתיים העימות"!, זאת ברקע הפרשיות בהן חשוד ראש הממשלה נתניהו.

בציוץ בדף הפייסבוק שלו כתב חזן כי "בתקופה הביטחונית הרגישה שבה אנו מצויים, נדרש ראש ממשלה ב-100% משרה", ולכן הוסיף, כי "אסור להסיט את תשומת לבו של רה"מ ויש לאפשר לו להפנות את כל מרצו ומשאביו הנפשיים להתמודדות מול אויבנו".

בהמשך פנה ליועץ , "אדוני היועמ"ש מנדלבליט, זה לא זמן לחקירות ובדיקות – הכרז כעת על הקפאתן עד שיסתיים העימות"!

מאז נאומו של נתניהו בו חשף את ארכיון הגרעין האיראני, מקבל ראש הממשלה חיזוקים וברכות אוהדות על המהלכים המדיניים. אמש הדבר התבטא גם במספר המנדטים, כשלאחר 24 שעות מהכרזתו הדרמטית של הנשיא טראמפ כי ארצות הברית פורשת מהסכם הגרעין שנחתם עם איראן, נחשפה תוצאה דרמטית לליכוד וראש הממשלה נתניהו שקבלו בסקר 'החדשות' 35 מנדטים, מספר שיא בעשור האחרון.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לפי חזן כדאי שביבי ימשיך את המתיחות..
אליעזר | 11-05-2018 14:34
מצא מין את מינו. אחר כך יגידו שאסור להעמידו לדין כי אין לביוב תחליף.
2
עד מתי בג"ץ יעלוזו?
ינון יונה | 12-05-2018 22:51
אלוף משרת בצהל סוטה מין גלוי. גאוני צהל בחסות פחד מבגץ החליטו נטייה מינית לא מגבילה בצהל. השמאל הישראלי בחסות בגץ עד מתי רשעים יעלוזו? צריך לזעוק ולהפגין נגד הבגץ. עד מתי תהרסו את המדינה היפה שלנו?? שרון אופק (בן 48 נולד ב-10 באוגוסט 1970) הוא קצין צהל בדרגת אלוף, המכהן משנת 2015 בתפקיד הפרקליט הצבאי הראשי הוא שופט את החיילים בצהל. והוא אלוף סוטה מין גלוי ראשון בתולדות צהל. האם מותר לשלוח ילדים לצבא בו משרת בגלוי בדרגת אלוף, סוטה מין בשם שרון אופק? האם לחיילים בצהל מותר לקיים מערכת יחסים מין בין חיילים בבסיס צבאי? האם בנושאים אלה יעסקו חיילנו? וזו דוגמא שראוי להנחיל לילדים שלנו ולכל יהודי שמשרת בצהל. האם האלוף אופק הוא ראוי לשמש דוגמא אישית לילדים שלנו בצהל. אבא האם אתה מוכן לקחת סיכון שירעילו את הילדים שלך בצהל? רעל יותר טוב, רעל הורג, זה מחלה מדבקת.