אורן חזן התפרץ לפאנל של אלדד יניב: "פחדן". צפו - סרוגים

אורן חזן התפרץ לפאנל של אלדד יניב: "פחדן". צפו

חבר הכנסת אורן חזן השתתף בפסטיבל 'שובר מסך' במכללה האקדמית עמק יזרעאל. לאחר שסיים להשתתף בפאנל 'פוליטיקאים מצייצים', התפרץ חזן לפאנל שהנחה אלדד יניב. צפו

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) השתתף היום (שלישי) בפסטיבל 'שובר מסך' במכללה האקדמית עמק יזרעאל. לאחר שסיים להשתתף בפאנל 'פוליטיקאים מצייצים', התפרץ חזן לפאנל שהנחה אלדד יניב.

חזן התפרץ לעברו של יניב ואמר: "הבחור הפחדן הזה היה אמור להיות איתי עכשיו בפאנל אחד והוא נכנס לפאנל אחר. גם בשבוע שעבר התחמקת ממני באולפן, עכשיו אתה גם מתחמק ממני, אני רוצה לדבר איתך".

בן דרור ימיני שהתערב בשיחה עקץ את חזן ואמר לו: "תיפגשו בגשר אלנבי- אם אתם מבינים למה אני מתכוון", אלדד יניב עצמו נכנס למגננה ואמר: "זו לא אשמתי שהכניסו אותי לשני פנאלים, ואני לא בחרתי באיזה פאנל להיות".

מה ששבר את סדר הפאנל זוהי התפרצותו הנוספת של אורן חזן שהגיב להערה של בן דרור ימיני שאמר: "אני חושב שהשחיתות הציבורית לא יכולה לאפשר לביבי להיות ראש ממשלה". על כך חזן הגיב: "אני הייתי הראשון לומר שראש הממשלה צריך לצאת לנבצרות אם יוגש כתב אישום. ואני אומר שמפלגת ליכוד תמשיך בלעדיו".

לאחר הפאנל התייחס חזן לסערה שעורר ואמר: "אנשים הצביעו לנו מח"ל בקלפי, אנחנו אוהבים את נתניהו מאמינים לו שלא היה כלום ומתפללים שהוא ייצא נקי ואני גם קראתי ליועץ המשפטי לממשלה להירגע עם כל החקירות כי ראש הממשלה צריך את כל השקט להתמודד עם המערכה הביטחונית שמתגלגלת לפתחנו, אבל לצד זה אם יהיה כתב אישום נזיז אותו הצידה ונשים מישהו אחר שימשיך את דרכו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כמה זול
יערית | 08-05-2018 17:53
איזה כוח ניתן לאלעד, מיקרופון. חחח שומעים אותך יותר חזק אז אתה כביכול יותר צודק או מבורך? לא ולא אתה עדיין עוכר ישראל זבל תת אדם!