אמסלם עושה סוף לשמועות: "סיכוי גבוה להיבחר" - סרוגים

אמסלם עושה סוף לשמועות: "סיכוי גבוה להיבחר"

בלשכת המועמד לראשות ירושלים ח"כ אמסלם מכחישים את הטענות כי הוא החליט שלא להתמודד. מאשימים: "גורמים אינטרסנטיים מפיצים שמועות ופייק ניוז". מצהירים: "סיכוייו להיבחר לתפקיד- גבוהים"

אמסלם עושה סוף לשמועות: "סיכוי גבוה להיבחר"
  מי מנסה לפגוע באמסלםצילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם עושה היום (ראשון) סוף לשמועות שמופצות נגדו מטעם גורמים המנסים להדיח אותו מהמירוץ לראשות ירושלים: "סקר שבידינו מצביע על מגמה לפיה סיכוייו של אמסלם להיבחר לתפקיד גבוהים יותר מכל מועמד קיים", נמסר מלשכתו.

בהודעה שהוציאו נכתב, כי "בימים האחרונים מפיצים גורמים אינטרסנטיים שמועות ופייק ניוז שמטרתם לפגוע בח״כ דודי אמסלם", שם נטען בין היתר כי אמסלם החליט שלא להתמודד לראשות עיריית ירושלים לאחר שקיבל לידיו סקר בנושא. יועץ התקשורת של אמסלם ביקש להבהיר כי "הדברים אינם נכונים, וכי סקר פנימי שבידינו מצביע על מגמה הפוכה, לפיה סיכוייו של אמסלם להיבחר לתפקיד – גבוהים יותר מכל מועמד קיים".

עם זאת, חזר אמסלם על דבריו כי סוגיית ההתמודדות לראשות העיר ירושלים הינה סוגייה ליכודית ולכן הוא מתכוון לקבל החלטה סופית בעניין רק לאחר התייעצות עם ראש הממשלה בימים הקרובים.

במקביל, השר לענייני ירושלים זאב אלקין שוקל גם הוא להתמודד על ראשות עיריית ירושלים. שני הנציגים מהליכוד מבינים כי זו החלטה לא רק שלהם אלא של המפלגה ושל ראש הממשלה. כשלפי ההערכות, ההחלטה תתקבל עוד השבוע לאחר שייבדקו למי מהמועמדים סיכויים גבוהים יותר לנצח.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אם אמסלם יתמודד. הוא הוא יהיה ראש העיר
עם ישראל חי | 20-09-2018 0:58
פתקא טבא לכולם