מהרדיו למסך: מצטרף חדש לפאנל של 'הפטריוטים' - סרוגים

מהרדיו למסך: מצטרף חדש לפאנל של 'הפטריוטים'

הפרסומאי ואושיית הפייסבוק, יותם זמרי, הצטרף כפאנליסט קבוע לתכנית 'הפטריוטים'. תכניתו הראשונה של זמרי כפאנליסט נערכה ביום חמישי האחרון

author-image
מהרדיו למסך: מצטרף חדש לפאנל של 'הפטריוטים'
  (צילום: ערוץ 20)

הפרסומאי ואושיית הפייסבוק, יותם זמרי, הצטרף כפאנליסט קבוע לתכנית 'הפטריוטים' המשודרת מדי ערב בערוץ 20, כך דווח באתר 'אייס'. תכניתו הראשונה של זמרי כפאנליסט- לצידם של אראל סג"ל, עירית לינור, ארי שמאי, שמעון ריקלין וקלמן ליבסקינד- נערכה ביום חמישי האחרון.

נזכיר, כי מלבד עיסוקו החדש, זמרי ימשיך להגיש מדי יום את תכנית הרדיו 'פתחי וזמרי' לצד נועם פתחי ברדיו גלי ישראל ורדיו דרום.

בנוסף, הוא כותב טור שבועי בעיתון 'מקור ראשון' ומשתתף בתכנית הסאטירה עד כאן בכאן 11.

עכשיו גם במסך. זמרי

זמרי עצמו התייחס לעיסוק החדש ואמר: "כאב לתאומים די טריים אני מודה לפטריוטים שמצליחים להוציא אותי מדי פעם מהבית בערבים. ובנימה רצינית, שמח להצטרף לצוות המשובח, מקווה שבפאנל בו סגל מביא את הידע, ריקלין את התשוקה ועירית את האינטליגנציה הנשית, אצליח לספק כמה הפוגות קומיות. או טרגיות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שיהיה בהצלחה ליותם ולפטריוטים הנפלאים
רוניה | 06-05-2018 13:40
צופים בקביעות בערוץ 20 בכלל ובפטריוטים בפרט מאחלים הרבה הצלחה, חשוב שכל מי שרואה עצמו ימני אוהב ישראל ופטריוט יתן רייטינג לערוץ 20 שהוא היחיד במדינה שמייצג את רוב העם שאר ערוצי ה טלביזיה מייצגים במקרה הטוב את המיעוט השמאלני ובמקרה הרע עדיף לא להגיד.....