ההתנצלות נדחית: "אבו מאזן מכחיש שואה עלוב" - סרוגים

ההתנצלות נדחית: "אבו מאזן מכחיש שואה עלוב"

שר הביטחון ליברמן דוחה את ההתנצלות של אבו מאזן על נאומו האנטישמי: "הוא מכחיש שואה עלוב", אמר. יו"ר הרשות כתב: לא "התכוונתי להעליב את היהודים". על השואה: "פשע האכזרי ביותר באנושות"

ההתנצלות נדחית: "אבו מאזן מכחיש שואה עלוב"
  (צילום: הדס פרוש/פלאש90)

אבו מאזן מתנצל. לאחר שחשף את עמדותיו האנטישמיות נגד ישראל, שעוררו סערה וקבלו גינויים בישראל ובעולם, הוציא היום (שישי) יו"ר הרשות הפלסטינית התנצלות על נאומו. לא "התכוונתי להעליב את היהודים". על השואה אמר: "פשע האכזרי ביותר באנושות".

בהודעה שפרסמה לשכת הנשיאות ברמאללה נכתב מפי אבו מאזן, כי "אם מי שנפגע מדבריי, במיוחד לבני הדת היהודית, אני מתנצל בפניהם. אני רוצה להבהיר שלא הייתה לי כוונה כזו ואני שב על עמדתי המכבדת כלפי הדת היהודית כמו גם כל דת אחרת".

עוד נכתב בהודעה כי "השואה הייתה הפשע האכזרי ביותר באנושות ואני מגנה  זאת. אני מביע את תנחומיי בפני הקורבנות. הרשות הפלסטינית מגנה אנטישמיות בכל דרך ואנחנו שבים ומביעים את מחויבותינו כלפי פתרון שתי המדינות".

אולם בישראל לא מתרגשים ממילות הסליחה שמגיעות ממנהיג הטרור. שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו:"אבו מאזן הוא מכחיש שואה עלוב, שכתב דוקטורט על הכחשת שואה ולאחר מכן גם פרסם ספר על הכחשת שואה. כך יש להתייחס אליו. התנצלותו לא מתקבלת", הבהיר.

בנאום שנשא אבו מאזן ברמאללה ביום שני האחרון בכינוס המועצה הלאומית הפלסטינית, הוקדשו דקות רבות ל"שיעור היסטוריה" עם אמירות אנטישמיות מובהקות. "סוגיית הקהילה היהודית שהייתה פזורה בכל מדינות אירופה – הם פנו נגד היהודים לא בשל דתם, כי אם בשל פעילותם החברתית הקשורה להלוואות בריבית, בבנקים וכו'", אמר אבו מאזן בנאומו שהובא אמש ב'חדשות'.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מכחיש יהדות עלוב
יהודי | 04-05-2018 15:32
אינו מקבל התנצלות של מכחיש שואה עלוב......
2
ומתגבר
עם ישראל חיי ביחד | 06-05-2018 6:33
יותר נוח להשאיר אותו אוייב ולא לנסות ולבדוק האם יש הזדמנות ופתיחת חלון לשגשוג. גבר קשוח ואגוז קשה לפיצוח השר ליברמן. בגין נתן צ'אנס לסאדאת למרות פחדיו והפחדים של כולם אז ובכך גדולתו.
3
כל הזמן הוא משקר ומתנצל - משקר ומתנצל - ומשקר ומתנצל
אוראור | 06-05-2018 18:13
ומשקר ומתנצל - וחזר חלילה - מה העניין??????????????????????
והוא לא שונה בזה מהפוליטיקאים ש ל נ ו -והמבין
אוראור | 03-09-2018 12:06
יבין - חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.