נגד טרור העפיפונים: "בצבא לא מתמודדים עם הטרור החדש" - סרוגים

נגד טרור העפיפונים: "בצבא לא מתמודדים עם הטרור החדש"

שר החקלאות פנה למשרד הביטחון בבקשה לשים סוף לטרור העפיפונים. אריאל: "אחרי מספר פעמים של ירי לפלג הגוף התחתון, הם יבינו". באיחוד לאומי האשימו: "בצבא לא יודעים להתמודד עם הטרור החדש"

נגד טרור העפיפונים: "בצבא לא מתמודדים עם הטרור החדש"
  פנה לשר הבטחון (קרדיט: גדעון מרקוביץ)

שר החקלאות אורי אריאל שיגר היום (שישי) פנייה למשרד הביטחון בבקשה לשים סוף לטרור העפיפונים אשר פוגע בחקלאים בעוטף עזה. באיחוד לאומי האשימו: "בצבא לא יודעים או לא רוצים להתמודד עם הטרור החדש".

לדבריו,  "החקלאים הנהדרים שלנו, החלוצים, נפגעים בעקבות הטרור ואין שום הצדקה לתת לתופעה הזו להימשך", אריאל הבהיר כי "טרור זה טרור זה טרור. אין שום הבדל בין זריקות אבנים, שריפת צמיגים לעפיפונים. אחרי מספר פעמים של ירי לפלג הגוף התחתון, הם יבינו. אני מקווה שמערכת הביטחון תאמץ את הפעולה הזו. חייבים לפתור את תופעה זו ויפה שעה אחת קודם. "

במפלגתו של השר, האיחוד הלאומי חיזקו את קריאתו של יו"ר המפלגה, והוסיפו כי על לצבא לשנות את נהלי פתיחה באש בכל הקשור לטרור העפיפונים עוד היום.

"מקום המדינה כחלק מהמאבק בציונות אויבינו שרפו שדות וגדעו פרדסים. טרור חקלאי הוא טרור לכל דבר ויש להילחם בו בתקיפות. אלה בשמאל הקיצוני וארגוני השמאל "שוחרי השלום" צריכים להבין שמה שלא בא בכח, בא בעוד יותר כח.

בצבא לא יודעים להתמודד עם הטרור החדש

על קריאתו של השר אורי אריאל, אמרו כי היא קריאה הן מתוקף תפקידו אך לא פחות ממי שצופה מהצד ורואה את עמלם של מאות חקלאים יורד לטימיון בשניה ורואה את הסכנות בהתפשטות הדליקות בסכנת חיי אדם .לצערנו עד כה בצבא לא יודעים/רוצים להתמודד עם הטרור החדש.

עוד אמרו כי "שינוי והחמרת נהלי האש הינו צעד חשוב והכרחי על מנת למגר את התופעה ולהציל את החקלאים ממוות כלכלי-פשוטו כמשמעו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למה לא מציפים אותם במים עם סופר טנקר ומטוסי כיבוי?
מר ביטחון | 06-05-2018 3:27
איפה החשיבה מחוץ לקופסא.. אולי המוסד שיודע להרים ארכיון תחת האף של האירנים יודע לתת עצה מקורית?